goeie tv kaart voor pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

ik zoek een goede pc TV kaart, idealerwijze zou ze analoog en digitaal aards moeten kunnen verwerken alsook digitaal satelliet . Weet niet of dit op de markt te verkrijgen is. Als dit niet gaat kan een digitaal aards en digitaal satelliet ook door de beugel (hopelijk ook door de geldbeugel (lachen) )

Dank bij voorbaat

ben
 
ik heb een digitalesateliet systeem en heb eens gezien nu ,en dat kan je rechtsstreeks aansluiten aan een flatsreen en heb gezien dat er een vdio uitgang op zit ook ,dus denk ik dat je via vidio aansluiting alles op pc kan zien;dus de vraag hier om dat het bijna het zelfde is geeft er iemand ervaring met sateliet tv op pc ook heb ik gelezen dat je via sateliet kunt internetten klopt dat ook?
kweet is geen antwoord op je vraag maar heb je vraag wat uitgebreid want denk dat het nieuwe mogelijkheden schept ......
dus gezocht pc freak met antwoorden

groetjes
 
met welke vga card speel jij nfs carbon?

met welke vga card speel jij nfs carbon?

het is een relatief zwaar game en met een geforce mx 4000 en alle mx series
mag je het vergeten wordt niet ondersteund.....
ik zelf heb een geforce3 ti 200 128mb en heb echt geen klagen alles op het max.details resolutie enz ....maar zou willen een tweede kopen voor op een andere pc wat zou momenteel de beste koop zijn het systeem is een p4 2.4ghz 768mb ram en nu nog mx 4000 128mb ...rekening houdend dat het niet lang meer duurt dat er nieuwe direcx 10 kaarten gaan uitkomen
dus niet te duur.......
alee gamers geef eens advies
 
Zo staan de zaken
Een goede gamers kaart is zowiezo PCI-Xpress 16bit dus een nieuwe beeld kaart betekend meestal een nieuw moederbord ook
Betekend ook een nieuwe procesor want de nieuwe moederborden van intel bvb zijn 775 sloten
Betekend ook nieuw ram geheugen want die moederborden hebben DDR2 ram
Betekend ook nieuwe SATA harde schijven ,want die nieuwe moederborden hebben meestal maar 1 IDE poort niet meer ,dus gewoon even een nieuwe beeldkaart steken is niet evident he
Ik heb net een upgrade gedaan
Nieuw moederbord 100€
Nieuwe cpu CORE2 6600 conroe 300€
Nieuw ramgeheugen 2x 1024 dual channel ram 209€
Nieuwe beeldkaart Nvidia EN8800GTS een directx 10 kaart dus 460€

dus een upgrade op het ogenblik kost makkelijk 1000 euro voor een gamer

Als ik jou was hackyhaha stak ik er een Aopen Nvidia 6800Xtreme 128Mb Tv/DVI Retail € 89.95 (bij forcom)in is nog een agp kaart
die MX4000 kaart is brol ge gaat daar heelveel niet op kunnen draaien van games

voor de nieuwe directx 10 kaarten heb je echt een heel nieuw systeem nodig


Oja een een goede tv kaart is dit wel ,zowel digitale tv als analoge tv
MK DVBT digital + analog receiver dual hybrid € 79.95
Interface:
Safety Standards:
External Antenna Connector:
Tuner:
Power Requirements:



USB 2.0
UL standard, CS A standard, CE standard
Input Terminal 75 Ohm
Receiving Frequency VHF174~230MHz UHF470~862MHz
Buspowered (no adapter needed)

Hybrid (DVB-T & Analog) TV USB receiver
-Watch & record TV on your PC
-Fully resizable TV, up to full screen.
-Real Time Digital Video Recording (DVR)
-Detachable DVB-T antenna
-Supports EPG
-Supports European

Homepage

Ik heb zelf ene van yakuma maar dat is alleen DVB-T ontvangst wil zeggen EEN en KETNET CANVAS in digitale kwaliteit + de 9 DAB radio posten werkt perfect
 
Laatst bewerkt:
Hoi Forrestblade ,

dank voor de ifo maar heb zelf ook al een beetje verder rondgeneusd echter ook nog neit de combinatie DVBT en DVBS op dezelfde kaart gevonden. Zou in de loop van volgend jaar uitkomen.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan