Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
deze morgen bij het opstarte,ronkte mijn pc enorm. je hoort de ventilatie luider draaien dan normaal. ik veronderstel dat die eens moet ontstoft...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Als ik een kleurtekening wil printen, moet ik die eerst vergroten ( aan pagina aanpassen) en als ik dan wil printen krijg ik de volgende melding...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
heb al en jaar of 3 en dvd brander(plextor) deed het steeds prima sinds en week als ik iets wil branden geeft hij telkens aan dat er geen dvd...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ey, Ik zou graag een gps aankopen maar heb hier nog geen of weinig ervaring mee. Zou graag wat tips hebben en waarop ik juist moet letten. Zoude...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan er iemand mij de betekenis of het doel van sommige toetsen geven. er staan nog verschillende toetsen op mijn klavier waar ik niet weet...
Antwoorden
4
Weergaven
10K
  • Gesloten
Hallo, Heb hier een PIII 500 pc met 320 mb ram geheugen. Tot voorkort draaide daar Win Xp op, nu heb ik er terug Win98 op draaien omdat de pc...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
We hebben op het werk de laatste tijd enorm veel problemen met onze pc's. We hebben 1 pc die als server dient maar die wordt ook gebruikt als pc...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
P
  • Gesloten
Hallo,klein vraagje,welke zijn de goeie schermen voor de pc,ben een beetje aan het uitkijken voor een nieuw scherm,wat moet ik in de gaten houden...
2
Antwoorden
19
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik ben van plan om me de volgende nieuwe gsm aan te schaffen. Sony Ericsson Z 520 i . Heeft er al iemand ervaring met dit toestel en eventueel...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb aansluiting gemaakt van inkomende kabeldistributie naar pc en van pc naar tv van de moment dat ik de pc aanzet zijn er enorme storingen op...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan