Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
ik heb aansluiting gemaakt van inkomende kabeldistributie naar pc en van pc naar tv van de moment dat ik de pc aanzet zijn er enorme storingen op...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik zoek de drivers voor moederbord Asus a7v8x c6pc1.1agp ddr dimm Chipset via vt8377 apollo kt400
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi Ik heb hier een laptop van iemand staan en die heeft nu adsl, dus hij wil met zijn laptop op internet maar daar zit alleen 56k op. Ik zou...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik zit voor de moment met een Intel PIV dual core 3.2Ghz (775 socket) processor. Deze werkt perfect maar het standaard koelsysteem maakt enorm...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
hey ik heb 2 pc's de ene met een cd brander , de andere met een dvd brander ( 2 verschillende merken ) als ik nu een data dvd maak kan ik...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
gabriel
G
N
  • Gesloten
mijn harde schijf heeft steeds 51° tot55°, is dit normaal? Mijn pc is ook al een aantal keer uitgevallen, er gaat dan een sirene en ik kan niets...
2
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
hey mensen ik wil (muziek)bestanden overzetten op mijn gsm maar heb eigenlijk niet genoeg geheugen,daarom wil ik die muziekbestanden van een mp3...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
De Netwerk multitest GSM toestellen.De resultaten; beste muziek gsm=Benq-Siemens-EF81 slimste koop = Nokia 6233 beste foto's gsm = Sony Ericsson...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Ik zou graag een nieuwe digitale fotocamera kopenen deze HP PhotoSmart M425 heb ik ergens te koop gezien voor 129€ + geheugenkaart 512mb...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
nu is het weer mijn toetsenbord dus van logitech ik wou gaan zien naar een nieuwe driver omdat het soms wijgerd van te typen maar iedere keer...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
B
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan