Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

R
  • Gesloten
Hallo, Ik heb onlangs mijn pc moeten formateren dankzij mijn zoon, maar sindsdien werkt de dvd writer niet meer naar behoren, hij brand nog...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
Ricky_Fox
R
  • Gesloten
Ik zit met volgend probleem: Ik heb een vaste pc en een laptop. Tussen die 2 is er een draadloos netwerk zonder router (om bestanden over te...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
L
  • Gesloten
ik heb me in de winkel van een vriend een muismat aangeschaft met 4 usb ingangen (2.0) je plugt deze achteraan in je pc in en je hebt atijd 4 usb...
2
Antwoorden
17
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Kan iemand mij aub helpen? Ik ben op zoek zelfs via de site van Nvidea naar een goeie driver voor mijn kaart daar ik problemen heb met...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo ik heb mijn pc een tijdje uitgeleend nu kreeg ik hem terug met de medeling dat de kabels van de start knop naar het moederbord per ongeluk...
Antwoorden
9
Weergaven
4K
A
  • Gesloten
wel vorige week plots alles de mist in en hersteld met de ghost 10 voor de eerste maal dat ik iets mis gisteren had ik iets nodig en mijne frank...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo ik heb een vraag ik heb call of duty 2 gekocht en geinstaleerd maar als ik hem opstart geeft hij een fout en gaat hij nar eeen help pagina...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb een externe Hd en heb veel Foto,video en audio op de HD-C staan ,ik dacht zet die allen op de externe Hd en verwijder die dan van de C,maar...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
riddick
R
  • Gesloten
Ik wil graag van een bestaande pc de harde schijf koppieren (win 95 staat erop) naar een nieuwe blanko schijf hoe en waarmee kan ik dit het beste...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
riddick
R
L
  • Gesloten
ik heb 2 gewone schermen waarvan er pinnetjes in de stekker krom zijn. proberen recht maken is niet gelukt nu is mijn vraag kan de stekker van een...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
lucske
L
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan