Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

K
  • Gesloten
Nu is mijn pc nog steeds luidruchtig en de temperatuur loopt nog steeds hoog op. Ik ben er zeker van dat het mijn standaart koeling is, om de 2...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
Heejj ik heb een vraagje ik heb sinds een paar maanden geleden een nieuwe router gekocht, en het is draadloos. maar nu kunnen de geburen en ook...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Al mijn USB's zijn bezet heb een USB-HUB ook volzet,zou het kunnen dat ik een twede HUSB-HUB aansluit op de vorige,of die gaat werken,alé...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een "Epson DX 8500"maar wie weet hoe ik randloos fotos kan printen,heb al een fomulier willen invullen maar kan niet antwoorden op twee...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
®DaddyCool
®
  • Gesloten
wie kan mij helpen als ik messenger open ,dan beweegt mijn muis constant,dus het is net hetzelfde als er iets open gaat en die zandloper knippert...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo , mijn grafische kaart is stuk het is een ATI Radion 9800XL AGP 128Mb DDR SDRAM 256Bit nu staat er ene te koop een Grafische kaart XFX...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste vrienden, Ik heb wat aan het prutsen geweest met partition magic, om mijn harde schijf een beetje meer te organizeren. Nu is mijn externe...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
als ik op mijn pc naar tv kijk via Powercinema gaat alles ik heb beeld en geluid maar als ik iets wil opnemen op mijn harde schijf en daarna kijk...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Met een TFT scherm zijn plaatjes bij het scrollen vaak wazig. Via Extra / Internetopties / Geavanceerd / Vloeiend schuiven en het wegvinken wordt...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Cd of dvd zit vast in de drive maandag 9 augustus 2004 - Door: Gonny van der Zwaag U wilt een schijfje uit de cd- of dvd-speler halen en het...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan