Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Ik heb hier 2 harde schijven C en D. Als ik kijk via schijfbeheer naar de schijven dan zie ik bij schijf D staat er een geel driehoekje bij met...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hey vrienden bij een kennis komt er geen geluid meer uit haar pc. ben gaan kijken en ik zie bij apparaatbeheer dat alles normaal is dus geen...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heb me "Nero 7" gekocht,als ik ga kijken naar updates en die doawnload,dan vind ik niks meer van "Nero 7"Niet in deprogramma's,niet in config...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
®
  • Gesloten
Ik ben overlaatst geconfronteerd geweest met het feit dat ik op een laptop mij niet kon inloggen met mijn gebruikersnaam op een site. De inlog is...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
®DaddyCool
®
  • Gesloten
Hallo pctuts leden, Ik heb hier een Pentium 4 met een processor van 3.0 Ghz. Het is er ene van de aldi een Medion Titanium MD 8080 Ps in XL. Nu is...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi allemaal, Ik heb een nieuw case gekocht en ben reeds twee dagen bezig met zoeken hoe ik alle sensors voor de temperatuur te meten (cpu +...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
C
  • Gesloten
hallo, ik heb sinds kort een digibox van telenet. Nu is het min bedoeling om via mijn windows mediacenter digitaal tv te kunnen kijken. ik krijg...
Antwoorden
1
Weergaven
4K
®
  • Gesloten
Hallo allemaal, Jullie weten wel allicht van die zware problemen die we hadden met de Dual- Boot story in ons Centrum ( Vista + XP ) anders zie...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo allemaal, Zit met het volgende groot probleem: Ik heb een intel pentium 4 processor 3Ghz 800 MHz van medion. Nu , gisteren kreeg ik alsmaar...
Antwoorden
14
Weergaven
6K
lucske
L
  • Gesloten
Midi Tower 350W + front USB AMD Athlon 64 3800+ 64bit MSI K9N4 SAM2 SATA2 LAN SOUND USB2.0 ... 2x 1024 MB DDR2 PC667 Nvidia 7300 256MB - TV-out...
Antwoorden
16
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan