Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Hallo forum leden, Ik heb een tweede hands video kaart gekocht. Een Ati Radeon 9800 Pro van 256Mb. Nu zoek ik de drivers voor deze videokaart...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hey allemaal, K heb dit reeds op een ander forum gevraagd, maar er kwam geen antwoord op en k hoop dat jullie dit weten... K heb de laatste tijd...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
®
  • Gesloten
Eerst iets goe om weten voor je reageert: (das is nie om te stoefen maar) Ik ben technisch zeer hoog geschoold (A1 meet- stuur en...
2
Antwoorden
23
Weergaven
6K
  • Gesloten
heb een kleine vraag weet er iemmand hoe ik een bios kan herstellen (vogel)
Antwoorden
9
Weergaven
3K
L
  • Gesloten
ik heb van vorige week van 2 maten een cadeau gekregen een externe maxtor van 500 gigabite nu had ik alle bestanden verzet al 443 gig alle muziek...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
lucske
L
B
  • Gesloten
ik start mijn pc op en krijg die melding doch gisteren liep alles nog vlotjes,ik heb dit soms meerdere keren,en dan kijk ik alles goed na of alles...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ben aant proberen pc van een kameraad te maken, pc start op en na een 20-tal seconden valt de pc vanzelf uit. Heb al geheugen eruit gehaald enzo...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
cpu
ik heb van het weekend een nieuwe moederbord gekocht en prossessor moederbord is een abit nf-m2 prossessor amd athlon 64x2 dual core 4200+ nu is...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
®DaddyCool
®
  • Gesloten
hoi een hp930c die alleen met sommige programmas werkt en men andere niet hoe kan dat bv: mijn foto's kan ik afdrukken maar een document in wordt...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoi ik heb 2 bluetooth (merk d-link en belink) en zou mijn pc's met elkaar ermee willen verbinden maar het lukt niet weet er iemand hoe ik het...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan