Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
heb draadloos toetsenbord en muis van logitech sinds kort werken enkel de speciale toetsen zoals "mijn documenten" en "messenger" nog maar gewoon...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan men een schijf omzetten van fat32 naar ntfs zonder data verlies
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo , ik heb 2 usb-poorten , die door 1 of ander conflict gewijzigd zijn van naam. Graag had ik deze terug gewijzigd , want 1 usb-poort staat...
Antwoorden
5
Weergaven
6K
  • Gesloten
Steeds meer externe harde schijven kunnen direct - dus zonder computer - in het netwerk worden opgenomen. <hr size="1"> Met een externe...
Antwoorden
0
Weergaven
10K
  • Gesloten
Een vraagje, <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:State w:st="on"><ST1:pkan</st1:State> je van...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Op zoek naar advies om een nieuw systeem te kopen? Hier vind je een- configuratie van de pc die ik nu ga maken voor mezelf . Bij het samenstellen...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na het formateren doet mijn scherm raar. Tijdens het scrollen op internetpagina's gebeurt dit in golvende in plaats van vloeiende bewegingen. De...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heb pc geformatteerd en terug Win XP geplaatst. Na opstarten vindt hij de soundcard (Audigy 2) NIET. Driver opgezocht , geïnstalleerd maar krijg...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een nieuw moederbord gekocht de Asus p5n32-e SLI plus. Ik had al een Nvidia 7600GT King kong editie. Nu heb ik precies de zelfde...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wat vinden jullie van deze scanner? Is maar om af en toe es te gebruiken!!! Greetz Djpiaggi
Antwoorden
24
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan