Status
Niet open voor verdere reacties.

yorkie

Ere Lid
ik heb me onlangs een ultra mobiele pc van Asus aangeschaft. Ben heel veel bezig met pc en daar ik dikwijls op verplaatsing ook mijn pc wil gebruiken heb ik voor deze ulta mobiele pc gekozen, want mijn toshiba laptop qosmio vind ik redelijk zwaar uitvallen om overal mee te nemen. Als vrouw kan ik hem dus gewoon in mijn handtas doen (zij het een iets grotere handtas dan ;))

Nu heb heb ik deze asus al een maand en ik ben er heel tevreden over. Je kan met de pen schrijven, wat gemakkelijk is als je teksten wil verbeteren zonder nog dat opvouwbare toetsenbord te moeten gebruiken. Nu ja de specifieke dingen hierover kan je hieronder lezen. Ik ben een tevreden gebruiker en wou dit even met jullie delen.:duimop:
Technische Gegevens

<TABLE cellSpacing=1 cellPadding=1 width="100%"><TBODY><TR><TD height=8></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top>•</TD><TD align=left>R2Hv-BH029C features:

  • Intel ULV Pentium M-processor 1 GHz
  • 80GB harde schijf
  • 1,28 GB werkgeheugen
  • 7-inch WVGA TFT touchscreen
  • Wi-Fi 802.11a/b/g, Bluetooth 2.0 + EDR
  • SD/MMC-kaartlezer
  • Vingerafdruktoegang
  • Ingebouwde 1.3 megapixel webcam
</TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top></TD><TD align=left></TD></TR><TR vAlign=top><TD vAlign=top>•</TD><TD align=left>Omschrijving
Met ingebouwde hoge-resolutie webcam, geintegreerd global positioning system (GPS) en biometrisch fingerafdruk authenticatie, de 7-inch ultra compact R2H is ontworpen om de behoeften voor een alles-in-een mobiel toestel, dat ervoor zorgd dat professionals altijd verbonden zijn, productief blijven en veilig onderweg kunnen werken.

Om zakelijke reizigers gerust te stellen, heeft de R2H totaal data beveiliging dat voldoet aan de steeds goreiende veiligheid behoefte met software en hardware oplossingen.

De beveiliging begint met fingerafdruk authenticatie die alleen toegang geeft aan de eigenaar.

De exclusieve ASUS Security Protect Management (ASPM) beschermt de toegang naar het toestel en de netwerk. Gebruikers kunnen kiezen voor 'multi-factor' authenticatie voor verschillende beveiliging niveaus terwijl de Single Sign On (SSO) een keer login behouden kan blijven.

De R2H loopt op Windows ® XP Tablet PC Edition met Touch Pack software en ergonomisch hardware interface ontwerpen. Met complete functie toetsen aan beide kanten van het paneel aan de voorkant, kunnen gebruikers gebruik maken van ee set aan control keys, muis, scroll knoppen, hot keys en on-screen keypad.

De feature-rich R2H is boordevol computing, multimedia en connectiviteit functies. Ingebouwde Bluetooth 2.0 EDR (Enhanced Data Rate), WLAN 802.11 a/b/g en hoge-resolutie webcam bieden hoge snelheid verbinding en draadloos video communicatie. Satellite GPS werkt uitstekend als gids, en de gebruiker hoeft dus niet meer de weg te vragen of met (papier) mappen te werken. Met de R2H kunt u dus overal naartoe en vrijwel alles doen!



</TD></TR></TBODY></TABLE>




2007-08-09_153846.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan