Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
ik heb belgacom tv aangeschaft en nu zou ik deze toch draadloos willen bij belgacom bestaat dit maar de zender kost om en bij de 130 euro volgens...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, De laatste tijd heb ik problemen met het karaokeprogje "Karafun". Telkens als ik een liedje afspeel krijg ik een blauw scherm met de...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo mijn Cd drive leest niets meer.Het begon toen hij soms niet draaide,ik moest altijd hem open en dicht doen dan werkte hij soms na een tijdje...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
hoi ik ben opzoek naar een nieuwe pc weet niet goed een desktop of een laptop? het is voor algemeen thuisgebruik en ben regelmatig bezig met photo...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo , Is misschien een domme vraag maar ik ben niet zo bedreven met een pc. Sinds het opstarten vanmorgen is mijn beeldscherm lichtjes...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoi ik heb de oragne modem van philips (draadloos) nu is men probleem ik kan wel op het net maar niet de modem beveiligen via de site van...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
ooit al iemand hiervan gehoord ?? :vraagteken::vraagteken: nero heeft een gelijkaardige site waar je zo-iets kan vinden en met dezelfde fout...
2
Antwoorden
18
Weergaven
3K
gabriel
G
  • Gesloten
Hello, Mijn DVd writer kan geen dvd / cd meer schrijven ook niet meer lezen . ook de Aopen plots niks meer . In windows verkenner zie je ze wel...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
F
  • Gesloten
Ondersteunt het moederbord ASUS CUSL-2 een PCI kaart met USB 2?
Antwoorden
2
Weergaven
1K
floydianharry
F
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een smart tv2 tunercard. Het probleem is dat ik geen geluid krijg wanneer ik wil tv kijken op mijn pc. Luidsprekers zijn getest en...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
lucske
L
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan