Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
ik heb me onlangs een ultra mobiele pc van Asus aangeschaft. Ben heel veel bezig met pc en daar ik dikwijls op verplaatsing ook mijn pc wil...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb een lite-on ltr-48246s en een lite-on dvdrw ldw-411s. wanneer ik een cd insteek in beide stations dan geeft hij niets weer. als ik wil...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
k krijg sinds vanmorgen, indien ik iets kijk met mediaplayer vertikale lijnen in beeld. Indien ik een game open krijg ik rode diagonale lijnen op...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo kan er mij iemand helpen waar ik de juiste drivers kan vinden voor een ATI 9000 , ik ben een gamer en wil wel eens weten of ik mijn kaart...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
lucske
L
  • Gesloten
wanneer ik op mijn pc een film bewerkt en brandt met Nero of een ondertiteling bij een film probeer te plaatsen met VirtualDub dan begint mijn pc...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb mijn televisietoestel LG flatscreen aan de pc hangen met een S-video kabel na veel geprul krijg ik hem soms aan de praat en soms weer niet...
Antwoorden
5
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hoi ik heb een Veld Waarde MSI K8N Neo4-FI/Platinum (MS-7125), met een AMD 3500+, tot welke grootte van CPU kan ik gaan? 4000???
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, ik ben opzoek naar een opstartcd/dvd om het geheugen van een computer te testen. Ik krijg af een toe een blauw scherm met XP-Pro. Meestal...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
bij een collega is de processor, een 2.5 ghz, na een format en clean install van windows xp reeds voor 80% belast. ik heb de pc nog niet gezien...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
software voor een photosmart hp d5160 te installeren. dank u grtjs
Antwoorden
4
Weergaven
1K
lucske
L
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan