Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
hoi allemaal kan er iemand naar mijn log kijken Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:30:21, on 9/01/2007 Platform: Windows XP SP2...
Reacties
21
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo gasten Ik zit hier met een bestandsmap in mijn C-station die 'netmeeting' noemt. Ik weet dat ik dit niet op mijn pc gezet heb en als ik het...
Reacties
2
Weergaven
1K
P
  • Gesloten
werkt er iemand nog met windows 95? gewoon uit interesse..
2 3
Reacties
35
Weergaven
7K
  • Gesloten
hey mensen heb bij mijn broer de pc geformateerd ging prima tot ik de drivers terug moest installen Heb eerst hier de driver universal pack...
Reacties
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
de tijdsklok onder in de taakbalk is plotseling versprongen naar 0.45 uur en het is nogthans 18.40 uur heb al een synchronisatie gedaan van de...
Reacties
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
Eén van de meest voorkomend vragen over Internet Explorer is: hoe kan ik meer dan 3 downloads tegelijk doen? Internet Exporer beperkt namelijk het...
Reacties
3
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
vraagje zie ; http://www.pctuts.be/forum/showthread.php?t=81 als de sleutel niet aan wezig is ;kan je toch 1 bij maken of niet denk van wel maar...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi, op mijn computer komt om de vijf seconden een venster met automatisch afspelen. Hoe krijg ik dit weg? Grz chriko Door mijn kaartlezer...
Reacties
1
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
Windows maakt regelmatig gebruik van zogeheten tijdelijke bestanden. Deze bestanden zijn nodig om bijvoorbeeld een programma te installeren. Zoals...
Reacties
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Je kunt de volgende Google zoekstring te gebruiken om open web directories effectief te doorzoeken naar b.v. Nirvana muziek bestanden. De term...
Reacties
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan