Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
B
  • Gesloten
Gisteren een versie van Vista geprobeerd, leek me wel wat!! Erg uitgebreid en toch niet te moeilijk! wel duur in aankoop he(vogel)
Reacties
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste mensen, Ik probeer een backup te maken met de tool van windows, ik wil die kopieeren naar een externe schijf, en die staat er ook op maar...
Reacties
6
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
hey soms vragen we ons af wat een aparaat ( hardware ) voor verborgen schatten heeft , kijk hier even...
Reacties
1
Weergaven
1K
gabriel
G
  • Gesloten
Een vriend heeft bij het openen van de windows media player het probleem dat het wel tot 1 à 1,5 minuut duurt voor een filmpje begint te spelen...
Reacties
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
met de nieuwe mediaplayer heb je andere pictokes wat ik persoonlijk zeer vervelend vind omdat ik die oude gewoon was zie hier wat je moet doen om...
Reacties
3
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
Hallo, Ik heb nu al een tijdje Windows Xp Home Edition SP2 staan op mijn computer en nu wou ik Windows Xp Pro installeren maar toen ik de cd in...
2
Reacties
24
Weergaven
5K
  • Gesloten
Wat is Vista Vista is de officiële naam voor de volgende versie van het besturingssysteem Windows, dat Windows XP moet gaan opvolgen. De...
Reacties
9
Weergaven
2K
Homer
H
  • Gesloten
Ddl
Krijg bij opstarten volgende foutmelding. "Kan entrypoint van precedure GetproceessImagefileName W niet vinden in bestand PSAPI.DLL"heb dat al...
Reacties
5
Weergaven
2K
gabriel
G
  • Gesloten
In Windows XP kunt u afbeeldingen bekijken via de Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen. Wanneer u een afbeelding vervolgens wilt bewerken...
Reacties
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
In Windows XP kunt u de items in uw startmenu alfabetisch rangschikken door te rechtsklikken op het startmenu en te kiezen voor Sorteren op naam...
Reacties
0
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan