scarlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ging nu nog eens kijken bij verbruik is al opgelopen tot 727,2 MBdonw en 54,3 MB is van 17 juni en modem meer niet als wel in stop contact!heb geen seconde zelf kunnen surfen!vind dat wel raar!heb ook een teller en heb gisteren totaal van 759mb(niet eigen internet)zodus bij Scarlet bijna zelfde verbruik zonder iets te doen!
 
vriend liet me testen doen die zegde als je standaardgateway hebt heb je normaal internet
maar bij test 8888 is het blijkbaar niet zo

Dat is wel een erg kort door de bocht antwoord van die vriend. Helaas is dit niet zo. Je gateway is in dit geval je modem-router. Zoals aan te nemen is je verbinding tussen je client en je modem-router in orde. Helaas geeft die laatste een antwoord terug dat die niet aan het bestemde netwerk raakt (= internet). Maw, je modem-router heeft geen correcte verbinding met het internet.
 

<tbody>
</tbody>

modem geen seconde in stopcontact geweest gisteren toch heb ik weer 242.9down mb en 125.2 up mb
welke knappe bol hier op forum kan me daar een uitleg voor geven!
 
heb nog eens poging gedaan met scarlet en na 1 1/2 uur chatten zijn we eruit
vroeg nog eens na het verbruik en er werd weer gezegd je modem is online!!!
mijn verhaal gedaan en bij wonder begonnen ze mij te geloven!dan moest toch maar modem aan zetten!
en dan zegde ze ja er is echt iets mis waarschijnlijk heeft BGC of zo iets verkeerd gedaan!
nu moet ik wachten op belgacom iets doet!
en als adsl goed werkt mag ik de vdsl opzeggen ze begrepen het toch na 14 dagen! lol
we zien wel wat er nu gebeurt
 
heb nog eens poging gedaan met scarlet en na 1 1/2 uur chatten zijn we eruit
vroeg nog eens na het verbruik en er werd weer gezegd je modem is online!!!
mijn verhaal gedaan en bij wonder begonnen ze mij te geloven!dan moest toch maar modem aan zetten!
en dan zegde ze ja er is echt iets mis waarschijnlijk heeft BGC of zo iets verkeerd gedaan!
nu moet ik wachten op belgacom iets doet!
en als adsl goed werkt mag ik de vdsl opzeggen ze begrepen het toch na 14 dagen! lol
we zien wel wat er nu gebeurt
och arme de BGC-tech heeft het weeral gedaan!
dank u Scarlet!
 
ja Wivy als BGC tech iets verkeerd heeft aangesloten of afgesloten weet ik veel !is het fout van BGC want de klojos van Scarlet hebben geen tech he
morgen middag zal ik meer weten dan komt BGC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan