scarlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
wivy vermeld duidelijk dat het over de tv ging ,daarom dat ik dit er niet bij zette , had dit bij nader inzien beter wel gedaan want mijn opmerking betrof enkel over de tv ...
ik had het deze keer dus niet over je internet verbinding ....dat is een ander paar mouwen...

telenet is coax ?!!! tv = coax; normaliter? ja toch ( heb ik opgepikt in een NL-serie, klinkt leuk!)
 
nu totaal geen internet meer met Scarlet!!! weer uren chatten en altijd zelfde de modem!krijg er nachtmerries van!powerlampje dsl wlan lampje brandt!internet lampje totaal niks ook geen rood!kan hij dan toch kapot zijn?tot 12uur gisteren internet!vanmorgen ineens geen intertoegang
 
maar ik zie de modem wel staan met wifi zodus modem is online !maar geen internet
 
ging kijken na mijn verbruik vandaag en er staat 222,3 MB donwload en 23,7 MB upload das nog straffer ben nie eens op het net geweest met scarlet lol
 
maar ik zie de modem wel staan met wifi zodus modem is online !maar geen internet

Zijn 2 verschillende dingen. Je modem-router zen verbinding wired/wireless naar de clients is een vaste factor welke normaal geen probleem mag geven in dit verhaal. De verbinding van het binnenkomend signaal naar de modem... dat is iets anders zoals ik kan lezen.
 
Tegenwoordig is internet en PC bijna een gezamelijk iets geworden. Het één kan bijna niet zonder het andere. Vroeger was dit anders. Netwerking is dus een vrij normaal begrip geworden. Applicaties handelen daar ook naar. Data verzenden en ontvangen is als slapen en eten bij wijze van spreken. Nu 220MB download is eigenlijk wel "veel". Indien dit van je PC zou komen kan je dit gemakkelijk tegenhouden dmv een firewall (software of hardware). Of je trekt gewoon zen netwerkkabel uit (en disable wireless). Als je daarna nog zoveel traffic hebt gaat het een andere oorzaak hebben.
 
@navarro, ben wel druk bezig ergens in 03-zone, wil wel eens langs komen met een bbox 2 van bgc, weet niet of het kan lukken met een login van scarlet wil het wel proberen!
grtz wivy
 
@dragon modem heeft max 5uur aangestaan zonder internet
heb nog wa aan het chatten geweest met scarlet verbruik is normaal zegde die! nu zou het weer aan mijn pc liggen test eens andere pc zegde hem!en ik had hem bij zen..... zeg heb ik gedaan heb nog ne laptop ook!maar daar ook niks nie wifi en nie kabel
 
@Mik updates staan erop he
@Wivy ga morgen vroeg bij een vriend dat BBc heeft hoop geen VDLS en daar mijn modem testen met zijn logins gaat dat lukken
 
@Mik updates staan erop he
@Wivy ga morgen vroeg bij een vriend dat BBc heeft hoop geen VDLS en daar mijn modem testen met zijn logins gaat dat lukken
wil langs komen no probs, vind niks terug van uw gevens in onze database, erg vervelend voor mij.klant is koning is mijn moto!
 
heb wel VDSL besteld nu dat komt pas den 27ste en de technieker zal moeten zorgen dat alles heel goed werky of die kan hier niet buiten of alles trug meepakken tis een van de twee dan kennen ze oude navarro niet goe lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan