scarlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
scarlet heeft me toch kunnen overtuigen om abo te nemen kreeg nog krediet nota van 30€
nu heb maar 3.82mbps downlaod sneheid en bij scarlet zeggen ze lijn is goed je moet 9mbps halen!
ze weten niet of het kan liggen omdat de Dommellijn ook nog open staat!weet iemand dit hier?
ze zeggen test eens andere modem!zou nie weten wat er mis met de modem,is d-link dsl-2640b
grtjs
navarro
 
Laatst bewerkt:
heb jij de modem als eens gereset sinds je naar Scarlet bent over gegaan ...
resetten van de modem gebeurd door deze stroom vrij te maken en met een recht geplooide paper clip druk je effe in het gaatje ...aan de onderkant van de modem...
(opgelet je steekt het recht geplooide paper clipje er in tot je een lichte weerstand voelt ....druk dan de paper clip nog een beetje dieper maar maximum niet meer dan 5mm )
na de reset sluit je de stroom terug aan en zet je ook de pc terug aan.
 
dit heb nog niet gedaan!wel al paar nachten modem uit gezet!
 
ik zet nooit de modem uit ...
( ik reset deze enkel als ik merk zoals verleden week het geval was dat het downloaden via spotnet traag verliep )
 
is idd mijn modem
heb reset gedaan blijft het zelfde
 
kreeg just sms van scarlet zet de stroom eens af en zou moeten verholpen zijn lol
 
Beste klant,

Ons antwoord op onderstaande vraag is:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van Scarlet. Mijn naam is Sergei en ik neem uw vraag in behandeling. Ik begrijp dat deze gaat over uw internetsnelheid.
Na uw gegevens te hebben gecontroleerd constateer ik dat u momenteel dat u synchroniseert op 9Mbps. Dit betekent dat er een snelheid van 9Mbps vanaf onze centrale uw woning binnenkomt. Na uw lijn te hebben uitgemeten krijg ik de indicatie van Belgacom dat het lijnprofiel, en daarmee de snelheid, omhoog kan. Ik heb daarom een dossier voor u aangemaakt met het verzoek dit voor u uit te voeren.

dit is antwoord via email!snap er niks van!!!
 
dit betekend dat scarlet , belgacom gaat vragen om uw snelheid hoger te zetten .
dus dat jij nu een trage verbinding onder vind hangt niet van scarlet af maar wel van belgacom !
 
Beste klant,

Ons antwoord op onderstaande vraag is:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van Scarlet. Mijn naam is Sergei en ik neem uw vraag in behandeling. Ik begrijp dat deze gaat over uw internetsnelheid.
Na uw gegevens te hebben gecontroleerd constateer ik dat u momenteel dat u synchroniseert op 9Mbps. Dit betekent dat er een snelheid van 9Mbps vanaf onze centrale uw woning binnenkomt. Na uw lijn te hebben uitgemeten krijg ik de indicatie van Belgacom dat het lijnprofiel, en daarmee de snelheid, omhoog kan. Ik heb daarom een dossier voor u aangemaakt met het verzoek dit voor u uit te voeren.

dit is antwoord via email!snap er niks van!!!

Klachten over Scarlet - Ontevreden Klanten

recht streeks naar de onbudsdienst telecomunicatie ...internet enz.. http://www.ombudsman.be/nl/ombudsman/card/ombudsman-voor-telecommunicatie
 
@qtex wat je zegt zou kunnen mms door dommel daar had ik niet zoveel snelheid!
maar toch zegde scarlet op chat test gedaan en er komt 9mbps binnen
@Swake ja man klachten vind je van iedere provider he
 
maar toch zegde scarlet op chat test gedaan en er komt 9mbps binnen

En wat voor modem staat er geïnstalleerd? ADSL of VDSL.
Met een VDSL modem zou je volgens scarlet een downloadsnelheid tot 50 mbps moeten kunnen halen.
 
Mss een domme vraag, maar heb je de instellingen in je dlink ADSL router aangepast naar de Scarlet Configuratie? Aangezien je zegt dat beiden nog "actief" zijn.
 
dat wat jij vermeld heb ik ook juist gelezen in de tekst van scarlet ...en daar was ik ook verwonderd van ...
nu ben ik niet zeker maar het zou kunnen dat je de D-link terug moet configureren ....
Ddragon weet daar meer van, dus effe geduld tot hij on-line komt .

**daar is hij al ...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan