scarlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou kunnen zal eens ne andere splitter testen helpt dat niet zegde ze dat ze zelf contactdoos gingen nakijken!heb 5jaar geleden BGC gehad maar dan ik niks van snelheid!had wel heel disconect ze eens komen kijken dan! nadien nie veel last meer
 
@wivy De meting is afkomstig van scarlet, niet van ons, wij verrichten één meting bij de indienst stelling van de lijn met behulp van een BGC-testlijn, geen OLO-lijn/signaal.
scarlet zegde dat test van BGC kwam ze hadden mij dossier doorgestuurd
 
tja Wivy da verschil ken ik nie zulle , gebruik al jaren gene vast toestel meer ..
 
navarro, als ik het goed begrijp bel jij nog in op de klassieke telefoonlijn voor je internet?
heb geen telefoon gewoon ADSL MET RAWCOPPER en splitter in doos van BGC lijn en natuurlijk een modem D-LINK
 
heb de situatie bekeken bij Navarro, bekabeling van de telefoon is VTB 0.5 carré, de telefonie van zijn bovenburen gaan langs dezelfde buis naar boven (ook VTB 0.5 carré). De bekabbeling van de BGC doos (inleiding) naar de abbo's is ... hopeloos. Doch er zit iemand met VDSL en die heeft een max snelheid van 18M ipv van de beloofde 30M. Een beetje verlies in interne kablage. De telefoon stopkontakt staat standaard voor iedereen in de hall, vandaar dat de bovenburen paseren via zijn aansluit punt.
Raw Copper: een draad met een adsl/vdsl signaal, deze hoog frequent signaal heeft geen bescherming van een 50V dc telefoonlijn.
vdsl/adsl without voice (zonder telefoon) bezit die 50 volt wel, heeft een bescherming en ondervindt minder verzwakking tov een Raw Copper.
in het kort adsl/vdsl met een DUREX of zonder, de prijs is daarvoor bepalend en de interne kablage van de bouw uiteraard!!!
het was een leerzaam bezoek bij Navarro en een warm onthaal waarvoor mijn dank.
jammer genoeg kan ik van een 'geitje',een 2 pk, géne Rolls Roy maken, doch ik probeer het verder uit te pluizen, probeer dat ts de soep en pattatten.
Wat telenet betreft: de bewoners hangen in een serie keten, verbreekt één bewoner de kring dan hebben de volgende bewoners GEEN TV meer, eigenaardige situatie, is afkomstig van het INTEGAN-tijdperk. 1 aansluiting,één vaste prijs voor de eigenaar ongeacht het aantal verbruikers!

ps: de jumperdraad die we gebruiken in de straat kabine is 30 keer getwist op éné meter, in het gebouw 0 keer op x meter.de twisting geeft ons betere eigenschappen voor signaal overdracht!
 
Laatst bewerkt:
een hopeloze situatie is dat dan daar bij Navarro ...want de opmerking dat als er ééntje de verbinding ( circel ) verbreekt ....dat de anderen daar dan met de gebakken peren zitten ....amaai mene frak ...
 
@Qtex ge slaat de bal weer mis zenne wat wivy beschrijft heeft niks met internet te maken maar met Telenet maar ik snap je wel normaal staat Limburg 20jaar achter haha maar tis Antwerpen lol
heb mijn leger gedaan in Brogel wat een tijd wat zijn de Limburgers toffe mensen en ook nog veel komen tafelvoetballen daar echt super:p
 
ik, wivy, zit met een 25M-profiel en het resultaat is:

zie attach
 

Bijlagen

  • ScreenShot030.jpg
    ScreenShot030.jpg
    44.2 KB · Weergaven: 89
wivy vermeld duidelijk dat het over de tv ging ,daarom dat ik dit er niet bij zette , had dit bij nader inzien beter wel gedaan want mijn opmerking betrof enkel over de tv ...
ik had het deze keer dus niet over je internet verbinding ....dat is een ander paar mouwen...
 
ik haal amper 11M ipv de beloofde 25M, ik zit met meer dan 50% verlies en woon amper 800 meteres van de cabien!

ik zet mezelf in 't zak (lachen)(lachen)(lachen)

grtz ;)

en wat hebben we geleerd vandaag: puntje 1 (gebaseerd op den keuken PIET) ....

nu zonder PIET:

een rendement van 44% aub, waar is de rest???

allo mag ik mijn abbo ook aan 44% betalen ??????:vraagteken::vraagteken::vraagteken:
 
Laatst bewerkt:
een hopeloze situatie is dat dan daar bij Navarro ...want de opmerking dat als er ééntje de verbinding ( circel ) verbreekt ....dat de anderen daar dan met de gebakken peren zitten ....amaai mene frak ...

telenet is coax ?!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan