Meld hier een fout op het forum

raymon;n228992 zei:
awel op voorhand ne proficiat dan (nar) hihi ik zie toch geen fouten meer, en vind het heel mooi het nieuwe forum

Een optimist, altijd leuk.
 
raymon;n228992 zei:
awel op voorhand ne proficiat dan (nar) hihi ik zie toch geen fouten meer, en vind het heel mooi het nieuwe forum

Het is nog lang niet klaar, maar het is wel veiliger voor bezoekers en betrouwbaarder en er zijn wat meer mogelijkheden om het forum verder uit te bouwen.
Heb geduld, alles heeft tijd nodig.
 
Alleen een opmerking, op de startpagina staat niet dat ik ben ingelogd terwijl dat wel zo is (staat niet in de werkbalk, alleen de login optie) als ik berichten van vandaag klik (nu staat het wel in de werkbalk), ook staat er nu rechts op de startpagina een login venster.
 
lange pier;n229069 zei:
Alleen een opmerking, op de startpagina staat niet dat ik ben ingelogd terwijl dat wel zo is (staat niet in de werkbalk, alleen de login optie) als ik berichten van vandaag klik (nu staat het wel in de werkbalk), ook staat er nu rechts op de startpagina een login venster.

startpagina een login venster. dit is enkel te zien voor gasten.
 
Ik zie het ook en op de werkbalk staat ook een login, klik ik op berichten van vandaag dan ben ik wel ingelogd.

Oftewel, als je de startpagina oproept ben je volgens die pagina niet ingelogd maar als je iets aanklikt zie je vrolijk dat je wel bent ingelogd.(wat eerst niet zo was, overigens)
 
Tuts;n229081 zei:
startpagina een login venster. dit is enkel te zien voor gasten.

*ook ik zie dit venster als ik dus niet aangemeld ben .... of ben ik dan een gast !

ampoo_Snap_dinsdag_27_februari_2018_15h51m54s_007_.png
 
Klik op berichten van vandaag, sta je gewoon ingelogd......
Tuts;n229087 zei:
Enkel gast ( als je niet aangemeld bent zie dit).
Dat is dus niet waar, lees nog eens mij reply's.
Heb er screenshots van als je me niet geloofd.

En is het mogelijk om als je een item aanklikt je bij het laatste bericht uitkomt?
Of is dat een instelling bij mij, zo ja waar? kon het niet vinden.
 
lange pier;n229088 zei:
Klik op berichten van vandaag, sta je gewoon ingelogd......

Dat is dus niet waar, lees nog eens mij reply's.
Heb er screenshots van als je me niet geloofd.

De instellingen staan juist dus zou moeten werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan