Meld hier een fout op het forum

joke135;n229686 zei:
Dank u, ik heb het gevonden. Maar was het niet logischer het op het scherm van "Nieuwe berichten" te plaatsen?

Ik zal het eens bekijken
 
Wat is de functie om het aantal berichten te vermelden?

En het openen van de laatste reply i.p.v. van de eerste lijkt mij handiger maar nog niets over vernomen of dat nu een instelling bij mij is of in de forum config?
 
lange pier;n229693 zei:
En het openen van de laatste reply i.p.v. van de eerste lijkt mij handiger maar nog niets over vernomen of dat nu een instelling bij mij is of in de forum config?

Dat zou een instelling in de forum opties in het admin panel moeten zijn. Deze optie is voor zover ik kan zien niet aanwezig.
 
Zo kan het ook maar bedoelde dat je indien je een item aanklikt je uitkomt bij de laatste reply vaak zelf in te stellen op diverse fora.
 
Waarom moet ik mij steeds opnieuw inloggen (gebruikersnaam plus wachtwoord)?
Als ik klik op gegevens onthouden krijg ik als antwoord dat deze instelling niet werkt en contact moet opnemen met de beheerder van het forum.
 
J.W.;n238338 zei:
Waarom moet ik mij steeds opnieuw inloggen (gebruikersnaam plus wachtwoord)?
Als ik klik op gegevens onthouden krijg ik als antwoord dat deze instelling niet werkt en contact moet opnemen met de beheerder van het forum.

Werkt hier ook goed. Gebruik je misschien een cleaner die de cookies automatisch wist ?
 
Skippy;n238347 zei:
Werkt hier ook goed. Gebruik je misschien een cleaner die de cookies automatisch wist ?

Er worden geen cookies gewist. Ook de inlognaam en wachtwoord staan nog steeds op de site.
Ik moet steeds bij elk bezoek deze terug invullen want opslaan gaat niet. Krijg steeds de melding dat opslaan niet mogelijk is en dat ik de beheerder hiervan moet verwittigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan