Meld hier een fout op het forum

Lange Pier heeft gelijk, cookies worden nog niet opgeslagen.
Als je aanvinkt Mij onthouden en dan je inloggegevens invult en naar het forum gaat en daarna Pctuts afsluit en daarna weer opent zou de inloggevens automatisch ingevuld moeten staan.
Is niet het geval.
 
Skippy;n228947 zei:
Lange Pier heeft gelijk, cookies worden nog niet opgeslagen.
Als je aanvinkt Mij onthouden en dan je inloggegevens invult en naar het forum gaat en daarna Pctuts afsluit en daarna weer opent zou de inloggevens automatisch ingevuld moeten staan.
Is niet het geval.

bij mij wel ik blijf aangemeld
 
hier werkt het ook correct ...het is Windows zelf die je de vraag stelt om deze gegevens te bewaren of niet ... deze gegevens worden dan opgeslagen bij Webreferenties .
voor de Windows 10 gebruikers deze Webreferenties zijn enkel via het oude configuratiescherm te benaderen .
 
jij LP dient wellicht je Webreferenties betreffende pctuts te verwijderen dan krijg jij de volgende keer als jij je hier aanmeld wel de vraag gesteld of dit dan onthouden dient te worden ..
 
Ach, werkt gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe, weird is het.

Ik gooi eerst alle cookies weg en er komt er niet ééntje bij als ik hier ben geweest en heb aangemeld.

Loop al wat jaren mee en al die goedbedoelde tips werken niet, niet op deze PC, op andere en op het tablet niet.

PS,
Heb de boel ingestraald en het werkt nu op alle apparaten, blijft weird.
 
Laatst bewerkt:
lange pier;n228963 zei:
Ach, werkt gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe, weird is het.

Ik gooi eerst alle cookies weg en er komt er niet ééntje bij als ik hier ben geweest en heb aangemeld.

Loop al wat jaren mee en al die goedbedoelde tips werken niet, niet op deze PC, op andere en op het tablet niet.

PS,
Heb de boel ingestraald en het werkt nu op alle apparaten, blijft weird.

Wat heb je nu juist gedaan ?
 
Niets anders dan anders, inloggen en ingelogd blijven aanvinken wat nu wel wilde, ook op het tablet al is het daarop tergend langzaam.
 
lange pier;n228967 zei:
Niets anders dan anders, inloggen en ingelogd blijven aanvinken wat nu wel wilde, ook op het tablet al is het daarop tergend langzaam.
Bedankt voor het te melden de taal word stapwijs aangepast want ik zelf ben maar juist thuis van mijn werk.
 
Dat automatisch aanmelden is gisteren 1 keer misgegaan bij mij. Verder geen problemen meer gehad. Vandaag ook niet met de GSM deze middag op het werk. Dat volledig naar het Nederlands zetten lukt je heel aardig zie ik Tuts.
 
weet je wat ik denk , dat ik een dikke proficiat ga wensen dat het forum geen fouten meer heeft mooi werk geleverd (sc)
 

Bijlagen

  • photo17767.gif
    photo17767.gif
    109.3 KB · Weergaven: 116
raymon;n228981 zei:
weet je wat ik denk , dat ik een dikke proficiat ga wensen dat het forum geen fouten meer heeft mooi werk geleverd (sc)

Is nog niet helemaal klaar hoor.
 
awel op voorhand ne proficiat dan (nar) hihi ik zie toch geen fouten meer, en vind het heel mooi het nieuwe forum
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Terug
Bovenaan Onderaan