Meld hier een fout op het forum

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Zoals je kan zien gebruiken wij een nieuwe forum software, Wij zijn nog druk bezig alles naar onze wens te zetten. Kom je ergens een fout tegen meld het dan hier.
 
lange pier;n228842 zei:
Koppen/bovenwerkbalk zijn in het Engels, staat wel als Nederlands op de onderbalk maar ook daar alles Engels.

Ja van de taal weten wij het daar word aan gewerkt.
 
wauw hihi heb gevonden hoe ik een bericht moet plaatsen ik zag het eerst niet (lachen)

ScreenShot068.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
lange pier;n228866 zei:
Na afsluiten moet ik mij weer opnieuw aanmelden en nee, geen cookies gewist maar er is ook geen cookie van dit forum.

Bedankt voor het te melden ga er zo naar kijken.
 
lange pier;n228866 zei:
Na afsluiten moet ik mij weer opnieuw aanmelden en nee, geen cookies gewist maar er is ook geen cookie van dit forum.

En werk het nu ?
 
ik ben toch nog eens een keer terug sorry :p
topick veilig zoeken op het internet heb al van alles geprobeerd
er staat niets om te antwoorden bij mij een blauwe balk van onder (en gecontroleerd dat ik ingelogd ben ) [IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.pctuts.be\/filedata\/fetch?filedataid=17760&type=thumb"}[/IMG2]

oei en het plaatje dat ik hier geplaatst heb is mini klein
 
raymon;n228878 zei:
ik ben toch nog eens een keer terug sorry :p
topick veilig zoeken op het internet heb al van alles geprobeerd
er staat niets om te antwoorden bij mij een blauwe balk van onder (en gecontroleerd dat ik ingelogd ben ) [IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.pctuts.be\/filedata\/fetch?filedataid=17760&type=thumb"}[/IMG2]

oei en het plaatje dat ik hier geplaatst heb is mini klein

Wat bedoel je juist ?
 
dat er daar van onder bij mij geen mogelijkheid is om een bericht te plaatsen, dat daar gewoon een blauwe balk staat geen vak om een bericht te plaatsen

vind het ook raar waarom dat het niet lukt weet ik niet
 
raymon;n228883 zei:
dat er daar van onder bij mij geen mogelijkheid is om een bericht te plaatsen, dat daar gewoon een blauwe balk staat geen vak om een bericht te plaatsen

vind het ook raar waarom dat het niet lukt weet ik niet

En waar kan je niet posten ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan