Browser Zoekbutton in Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Is er ook op één of andere manier een button te maken of een zoekveld in Edge ?
Nu gebruik ik Ctrl F om deze te voorschijn te halen.
Ik heb zoveel sneltoets combinaties (ook van andere programma's) te onthouden dat deze wel eens uit mijn brain verdwijnt. Dan vind ik het wel weer via de drie puntjes rechtsboven.
Wat zou het handig zijn om dit zoekveld of een button te hebben bij het opstarten van Edge.
Ik gebruik dit best wel véél als ik naar een bepaald woord moet zoeken op een website met véél tekst.
Ik kan het nergens vinden, ook niet bij instellingen en bij de extenties vind ik ook niet echt wat ik zoek.

IE had dat bijvoorbeeld en was voor mij de meeste gebruikte optie van de browser.
 
Oplossing
Je kan aan het "uiterlijk" wel een aantal dingen aanpassen, maar niet de "find" functie.
1610046203256.png


Maar, je kan wel een extentie installeren welke vrijwel hetzelfde, al dan niet beter werkt. Vb. Search Highlighter
1610046163633.png
das helaas niet mogelijk aangezien je via de instellingen van de edge "uiterlijk" niets kunt toevoegen ...
zou kunnen indien er meerderen via feedback hier melding van maken dat dit word toegevoegd ..
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Je kan aan het "uiterlijk" wel een aantal dingen aanpassen, maar niet de "find" functie.
1610046203256.png


Maar, je kan wel een extentie installeren welke vrijwel hetzelfde, al dan niet beter werkt. Vb. Search Highlighter
1610046163633.png
 
Oplossing
Maar, je kan wel een extentie installeren welke vrijwel hetzelfde, al dan niet beter werkt. Vb. Search Highlighter
Bekijk bijlage 249257

Hier kan ik wel iets mee, bedankt.
Heb er een klein pictogrammetje bij waarmee ik op de pagina kan zoeken.
Het is wel in het Engels, voor mij niet zo erg.
Na een zoekactie worden de zoekwoorden met gele highlight achtergrond weergegeven.


Zoeken 1.jpg
 
Ja dat klopt en dan geef je een zoekwoord in en vind je vele hits.
Dan klik je op een hit en kom je op een bepaalde pagina dat over het zoekwoord gaat.
Als dat dan een webpagina is met veel tekst moet je dus eerst de halve website door lezen om het zoekwoord tegen te komen om meteen naar het onderwerp te gaan waarna ik op zoek was.
Dit gebeurd mij namelijk regelmatig.

Zoek je dan dus op de betreffende pagina in de browser naar het zoekwoord wat je ingegeven had tijdens de zoektocht, ben je snel bij het onderwerp waar ik moet zijn.
 
Ik kreeg Google be niet geplaatst, enkel google nl was er en de gazet. Via Ctrl d staat Google.be nu bij favorieten op 1 na de nl verwijderd te hebben.
Via favoriet te gebruiken zou je iets kunnen bereiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan