Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Sind een paar dagen heb ik volgende voor:
Als ik een liedje of filmpje afspeel met Wmp en
ik sluit die intussen hij nog speeld via het rode X
bovenaan rechts dan verdwijnt hij wel maar blijft gewoon
verder spelen.Ook als hij op het einde is van liedje dan
herbegint hij gewoon.Om dat niet te hebben moet
ik eerst op stop klikken en dan afsluiten.
Wat loopt er verkeerd ??
Een oplossing ??
 
Enige kans is setup van vista starten in vista, dan kiezen voor upgrade van je systeem.
Wel zelfde versie kiezen dan je al hebt, bvb als er home premium op staat gewoon terug home premium selecteren als de setup er naar vraagt.
Aan je settings veranderd niets (als de beschadigde bestanden tenminste niets met je huidige settings te maken hebben.
Vreemd trouwens is hier op mijn eigen systeem dat hij na 51% van de controle al zegt dat er beschadigde bestanden zijn, mijn vis staat er 2 dagen deftig op, clean install na low format en format met active kill disk (russian GOST methode, very secure).
De betrouwbaarheid van de systeemcontrole heb ik al langer twijfels over, sp1 heeft daar geen verandering in gebracht voor mij.
De foutjes moeten we er bij nemen, vista is van in het begin aangekondigd als overgangssysteem he, daar horen kleine ongemakjes helaas bij.
 
Hé worldmaster, het was niet de bedoeling je topic over te nemen, ik stelde gewoon dat ik ook problemen ondervond met WMP en ja daar kwamen wat retracties op en ... , ik wou het ook juist aanhalen (maar je bent me voor) of er voor jouw probleem een oplossing was, dus het doorspelen van de media player .
 
Sorry Worldmaster van mijn kant ook niet sjiek om de vraag niet helemaal correct te behandelen.

Doe eens instellingen->speler-> altijd op voorgrond weergeven aanvinken. En nu zou hij gewoon moeten afsluiten.
 
Voor het doorspelen heb ik nog niet verder gezocht, ik gebruik wmp nooit.
Dat liet ik aan de mensen die de player kennen.
Voor hetzelfde geld waren beide problemen misschien met 1 klap opgelost.
Voor monne ken ik het antwoord, ik dacht er toch iemand een plezier mee te doen.
Daar de wmp mijn ding niet is hoopte ik dat daar wel nog reactie op kwam.
Je opmerking is dus terecht.
Laat je nog weten of het nu met de tip van Anke opgelost raakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan