Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Sind een paar dagen heb ik volgende voor:
Als ik een liedje of filmpje afspeel met Wmp en
ik sluit die intussen hij nog speeld via het rode X
bovenaan rechts dan verdwijnt hij wel maar blijft gewoon
verder spelen.Ook als hij op het einde is van liedje dan
herbegint hij gewoon.Om dat niet te hebben moet
ik eerst op stop klikken en dan afsluiten.
Wat loopt er verkeerd ??
Een oplossing ??
 
Bij mij is die windows player ook kapot, hij wilt gewoon geen enkele film meer afspelen al de visualisaties zijn ook weg , nieuwe skins installeren gaat ook niet meer en dit ook al een paar dagen. Liedjes afspelen gaat wel nog goed.
Als hier ook iemand een oplossing voor kan aanreiken super bedankt.

Windows media player zit ingebakken in Vista dus verwijderen en herinstalleren is geen optie daar dit niet gaat bij Vista, een systeemherstel bied geen soelaas.
 
K-Lite codec pack is geïnstalleerd hoor.
Heb ook het net al afgeschuimd voor een eventuele oplossing en blijkbaar ben ik niet de enige met serieuze problemen betreffend WMP.
Tot enkele dagen geleden werkte dat ding perfect.
Keek dan maar met VLC player naar een stukje film maar ... een goede speler maar niet mijn ding.
Als oplossing heb ik dan maar Winamp geinstalleerd en was verbaast over deze mediaspeler, mooi, goed en werkt perfect, scande zelfs mijn pc sneller dan ooit WMP deed.
Nu hopen dat ik die niet kapot krijg (hi,hi).
 
Heb het juist doorgenomen, staat geen oplossing in, maar toch hartelijk dank.
Ik vermoed dat ik per ongeluk (zonder het te weten) .dll bestanden verwijdert heb die ook nodig waren voor WMP.
Visualisaties werkt ook niet meer en als ik een nieuwe wil installeren zegt dat machien dit :
"error registering the OCX C:\Program files\Windows Media Player"
Ik hoop dat dat het enige is dat kapot is.
 
Beste Anke daar had ik ook al aan gedacht maar .... het beangstigd me wat daar ik zoveel dingen op deze pc staan heb (programmakes die naar mijn hand ingesteld zijn enz.) dat er zoveel werk mee gemoeid zal zijn om de machine terug te zetten naar mijn doen.
Heb wel een dubbele goede backup, maar al mijn plugins voor adobe moeten één voor één terug geïnstalleerd en gegristreed worden.
Of kan dit eenvoudiger ?
 
Je kunt teruggrijpen naar de situatie toen alles nog in orde was.

Zorg dat je ingelogd bent als administrator.
Kies Start >> Configuratiescherm.
Klik onder Systeem en onderhoud op Een back-up van uw computer maken.
Klik in de linker balk op Een herstelpunt maken of instellingen wijzigen.

In dit scherm zie je de datum van het meest recente herstelpunt. Je kunt met de knop Maken handmatig een herstelpunt van de huidige situatie maken.

Klik op de knop Systeemherstel om het programma Systeemherstel te starten.
Volg de wizard om een herstelpunt te installeren.

De systeembestanden en instellingen van je computer worden teruggezet naar de situatie voordat het herstelpunt werd gemaakt. Daarbij moet de computer worden herstart.

fd8026a9dba7407f.jpg
 
Ik gebruik altijd deze, kan niet samen met klite, die moet er eerst af.
Ik denk dat het probleem in vista zit, toch maar even deze poging.
Heb je al geprobeerd met de overbekende opdrachten in start/zoekopdracht starten de letters cmd met enter.
Dan in het zwart scherm de opdracht sfc /scannow met enter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan