Windows XP, HP deskjet 5550 en HP Laserjet 4200n

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen,

zoals gezegd is het besturingssysteem XP SP3. De printer HP deskjet 5550 via USB werkt perfect... tot ik de HP Laserjet 4200n wil installeren: origineel heeft de laserjet een kabelverbinding met de PC. Door gebrek aan voldoende slots achteraan op de PC, (er is immers nog een scanner aangesloten) heb ik een kabelaansluiting aangeschaft die van het klassieke slot op de printer overgaat in USB, omdat ik anders voordurend de kabels achteraan de PC moet wisselen. (Wat anders wel werkt hoor: beide printers zijn perfect bruikbaar, maar handig is totaal anders...) Met die printeraansluiting van de HP Laserjet 4200n via kabel-usb, loopt het helemaal fout. Als ik de Laserjet wil gebruiken verschijnt een venstertje met de melding van een "fatale fout" en de HP Inktjet 5550 pakt nog wel zijn papier maar print niet.
Ik heb het probleem gemeld aan HP die me conteerde met enkele vragen meer en de belofte dat ze me zouden helpen. Blijkbaar kunnen ze er ook niet aan uit, want het is heel stil aan de andere kant....
Wie is slimmer dan HP en veel slimmer dan ik? Jullie zouden me een enorme dienst bewijzen...
Dank je wel voor het hersenpijnigen,
Marnix

OPTIMIST TOT IN DE KIST
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan