Windows 8 Windows Veiligheids updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Sedert november 2020 willen de maandelijkse beveiligings
windows updates niet meer lukken. Steeds als ik de update binnenhaal en herstart ik mijn computer dan krijg ik een zwart scherm. Taakbalk verdwenen, enkel een programmaknop met gelukkig nog de knop van configutatiescherm zodoende dat ik die update terug kan verwijderen waarbij er achteraf geen enkel probleem meer is. Is er iemand die raad weet zodanig dat ik de beveiligingsupdates terug kan installeren..
Dank bij voorbaat..
 
Je post onder Windows 8 ... gaat het echt over Win 8.
Dan is het antwoord kort : er is géén ondersteuning meer door Microsoft !

Dringend overstappen op Windows 10 !
 
  • Leuk
Waarderingen: jjvk
Windows 8.1 bereikte het einde van Mainstream Support op 9 januari 2018 en bereikt het einde van Extended Support op 10 januari 2023...
wacht niet tot einde daar is en stap zeker op tijd over naar de Windows 10..
*krijg je geen foutcode !
 
  • Leuk
Waarderingen: jjvk
Windows 8.1 bereikte het einde van Mainstream Support op 9 januari 2018 en bereikt het einde van Extended Support op 10 januari 2023...

@jjvk Dat is dus duidelijk hé ... de Extended Support periode levert volgens mij géén updates meer aan bedoeld voor thuisgebruikers. Die periode biedt enkel ondersteuning voor bedrijfsmatige, betalende klanten.

Je bent dus al een poosje 'onveilig' bezig vrees ik ... het is '5 over 12' voor die overstap.
 
@jjvk Dat is dus duidelijk hé ... de Extended Support periode levert volgens mij géén updates meer aan bedoeld voor thuisgebruikers. Die periode biedt enkel ondersteuning voor bedrijfsmatige, betalende klanten.

Je bent dus al een poosje 'onveilig' bezig vrees ik ... het is '5 over 12' voor die overstap.
Niet helemaal correct. Extended support levert nog wel alle security updates, echter geen nieuwe features (of feature updates) meer.
Niet tegenstaande is het inderdaad sterk aan te raden om over te stappen naar Windows 10.
 
Sorry voor de late reactie op mijn probleem, maar wegens ziekte gekluisterd in mijn bed.
Nu nogmaals een poging ondernomen met de beveiligingsupdate van mei te installeren. Deze was KB 5003209 en na de installatie terug mijn zwart scherm met de melding " aangemeld met tijdelijk profiel " + enkele iconen. Gelukkig staat configuratiescherm erbij zodanig dat ik die update kan verwijderen.
Mij rest dus de updates links te laten liggen.
Dank voor uw aandacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan