Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wil iemand die zijn Windows product sleutel wél nog kent, het scriptje in bijlage eens proberen om na te gaan of dit nog correct werkt in Windows 11?
(De extensie .txt wijzigen in .vbs)
Bij voorbaat dank.
Conclusie: voor een retail versie van Windows kun je dus een van die key finders gebruiken.
De meeste mensen gebruiken een OEM versie van Windows. Die is er door de fabrikant van je computer op gezet. In dat geval heb je niks aan die key finders.
Gelukkig ben ik nog niet nog niet begonnen met de nieuwe installatie.
Iedereen bedankt voor de duidelijke berichten.
Ik vertrouw enkel nog op wat Microsoft aangeeft.
Bedankt, hoor!
Conclusie: voor een retail versie van Windows kun je dus een van die key finders gebruiken.
De meeste mensen gebruiken een OEM versie van Windows. Die is er door de fabrikant van je computer op gezet. In dat geval heb je niks aan die key finders.
als uw pc een Windows 10 was en hij draait nu op win 11 door een update naar 11
dan gaat hij nog steeds win 10 product sleutel geven
ik snap niet waar je naar toe wild
met een serie nr van Windows 7 kan je een Windows 10 activeren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.