Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ;

Ik heb windows home pro gekocht met mijn domme kop,
het was een iso met s/n
kan ik die iso branden en dan als eerst opstartbare zetten en zo zo over mijn home versie zetten
ga ik iets verliezen, ben ik instelliingen kwijt, enz, enz.., kan ik het serienummer veranderen en krijg ik dan zo ook de pro??
ik weet niet of de fall upgrade in die nieuwe windows zit
graag een beetje hulp
thanks
ed
 
zie attachment,
ik heb wel nog een home edition die ik na de fall wil upgraden naar de pro door een andere product sleutel in te geven

zie foto

5a08e2edcbdaa-info.jpg


nee ik wil niet met media creation tool, is toch veel te omslachtig en dit is toch ook meer voor een clean install
 
een domme vraag misschien, kan je me de upgradeassistant .exe niet doorsturen, of

1/ druk ik op updaten nu

2/de fall afwachten tot die van zelf komt

3/ kan je niet gewoon de windows10Upgrade.24074.exe doormailen?

ed
 
zie hier dan eens ... via dropbox de Windows10Upgrade9252.exe uitgebracht op 02/11/2017 grootte 6388kb

*die jij daar noemt de windows10Upgrade.24074.exe betreft de jubileumupdate te zijn en ook deze stond hier nog op de pc ...echter is deze dus verouderd en niet meer op te halen .
 
dus je download deze nu ...en je start deze vervolgens op ...eerst zal je systeem gecontroleerd worden op systeem hardware ...pas daarna kan de upgrade gestart worden ...dit is dus de fall upgrade assistant deze werd vrijgegeven op 02/11/2017 stond er al vermeld !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan