Windows 10 Upgrade versie 1909 voor Windows 10 Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim

Steunend lid
Vip Lid
Beste leden,
Mijn Windows 10 update naar versie 1903 verliep een tijd geleden probleemloos.
Nu lees ik weer overal waarschuwingen allerlei over de nu te downloaden of als upgrade aan te nemen versie 1909, wachten op de upgrade lijkt me het beste.
Ik heb deze upgrade toch maar uitgesteld tot 1 januari...
Wie heeft al problemen gehad met versie 1909, zoja, dewelke en hoe los je dat op?
Bij deze mijn beste wensen voor u allen voor het nieuwe jaar..
Mvg,
Willy
 
ik denk dat ik wel één van de eersten ben die telkens over ga naar een nieuwere versie telkens deze beschikbaar gesteld worden … heb tot op heden nog niets raars opgemerkt !
*het enige wat ik hier soms op merk is dat het afsluiten zelf aanzienlijk langer duurt dan normaal ..
 
Misschien kan je hier eens naar kijken https://www.gratissoftwaresite.nl/o...ate-problemen-oplossingen-installatie-upgrade


Wat ik altijd doe voor ik een update toesta is lang genoeg afwachten en pas updaten vanaf de reviews positief zijn want in het begint als er een nieuwe versie bestaat kunnen er nog fouten optreden maar als Windows hiervan klachten krijgt proberen ze dit op te lossen en meestal als die nieuwe versie een tijdje bestaat zijn de meeste problemen behandeld dus 1 tip de update niet uitvoeren als hij nog maar net uit is.
 
Wie heeft al problemen gehad met versie 1909, zoja, dewelke en hoe los je dat op?

Een vrij nutteloze vraag eigenlijk. Niet slecht bedoeld...
Er kan altijd een probleem zijn met updates of uprades onder bepaalde omstandigheden. Dat kan afhankelijk zijn van 1001 factoren. En hoe op te lossen is in elke situatie anders.
Wachten met updates heeft ook maar in beperkte situaties voordeel. Het geeft geen volledige uitsluiting hierop.
Gewoon Windows updates en upgrades installeren wanneer ze zich aanbieden.

En verder altijd zien dat je een backup van je data hebt. Meer is er niet nodig. Herinstalleren kan altijd, en is in heel veel gevallen de beste optie in geval van problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan