windows 8 upgrate

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ben van plan om windows 8 aanteschaffen maar is de win8 upgrate het zelfde als de volledige versie
 
Windows 8 Media Center Pack:
Uw bestelling kan niet worden verwerkt.

Zal de volgende dagen nog eens proberen... Hopelijk gaat die nog.


en heb je nu de key per mail toegestuurd gekregen ...
ik vraag je dit om dat ik vandaag op 22/01/2013 om 14.00uur een key heb aangevraagd ..
eerst zag ik de vermelding dat deze me binnen de 72 uren werd toegestuurd ...
maar daar juist (17.00 uur ) heb ik deze via de mail al ontvangen !

via deze site ....Add features - Microsoft Windows
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben ze de aanvraag een beetje onderschat. Bellen naar de support kan mss nog werken. "Je aanvraag kan niet behandeld worden" en zo van die ... op een site van Microsoft. Lijkt me niet zo logisch. Wordt gewoon een stop op gezet dmv zogezegde technische beperkingen/redenen.
 
ik denk eerder dat de aanvraag dient te gebeuren in een bepaalde tijds duur bijv : van 10.00 - 17.00uur
gezien mijn (2de )key die ik vandaag aan gevraagd heb me werd toegezonden om 17.00 uur
 
Er juist upgrade van win 7 naar win 8 gedaan duurde zo een 90 min. Dan de key voor Media Center aangevraagd en duurde nog geen 1 min voor ik deze binnen had. Dus nu Media Center aan installeren door dit te doen.

Windows 8 Pro Pack of Windows 8 Media Center Pack toevoegen aan jouw versie van Windows

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.

(Met een muis ga je vanaf de rechterbovenkant van het scherm naar beneden en klik je op Zoeken.)

Typ onderdelen toevoegen in het zoekvak en tik of klik op Instellingen.

Tik of klik op Onderdelen toevoegen aan Windows 8 en doe het volgende:

Ik had de code al langs mail gekregen
Als je een productcode moet kopen, tik of klik je op Ik wil online een productcode kopen.

Vervolgens word je door de stappen geleid voor het kopen van een productcode en wordt deze voor je ingevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan