windows 8 upgrate

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ben van plan om windows 8 aanteschaffen maar is de win8 upgrate het zelfde als de volledige versie
 
ja had mijn vorige gestuurd naar een andere.ik denk dat je je emailadres moet opgeven die je bij het installeren van win8 moet invullen.
maar nu heb ik wel gemerkt dat mijne key die ik had ingevuld niet meer? vervangen door die andere key hoelang is deze geldig?(media center)
 
dus de eerdere ingegeven key vind je niet meer terug !
je heb nog thans deze toch per mail ontvangen , ben je vergeten deze mail uit te printen !
een key blijft immers geldig ...
de windows8 is meermaals te herinstalleren of te heractiveren ...maar is in het principe niet nodig ...
omdat je via de pc-instellingen > tap " algemeen " meerdere herstel opties heb ...
gaande van een herstel met behoud van je persoonlijke foto's en bestanden ..
tot het terug installeren naar de FabrieksInstellingen .
 
ja maar toen ik de win8 pro installeerde heb ik mijn bijgeleverde key opgegeven.maar gisteren had ik via media center mijn key ontvangen en dane dan doorgegeven
ik dacht dat dat een key apart was op meer apps op mijn pc te hebben.
 
nee ik bedoel dat ik dane heb ingegeven als registratie maar daarna starte mijn pc terug op en merkte dan dat mijn key er niet meer stond maar dane dat ik heb ingevoerd gisteren
dus is mijn vraag hoelang blijft deze ingevoerde key geldig?
 
laat me effe iets verklaren ...
installeer je eerst de windows8 dien je deze te activeren ( zelf heb ik destijds tijdens de setup de key ingegeven , blijkbaar kun je ook het ingeven van de key overslaan )
achteraf heb ik dan de gratis verkregen media center geinstalleerd en geactiveerd met de gratis toe gezonden key ..
deze 2 key's werden gecombineerd tot een nieuwe key ....heb ik vast gesteld met een key finder ..
de 2 eerst ingegeven key's werden niet vermeld .

heb je deze destijds uitgeprint kun je ze als nog opnieuw gebruiken op dezelfde computer..bij een verse instal

om nu een antwoord te geven op je vraag : hoelang blijven deze geldig ?
wel dit hangt van jezelf af ....indien je de key gebruikt op meerdere installaties dan zal microsoft deze terug intrekken ..
***blijft de key enkel in gebruik op 1 en de zelfde computer dan blijft deze geldig .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan