Status
Niet open voor verdere reacties.

herso

Steunend lid
Vip Lid
ik had graag w7 opnieuw geinstalleerd op een laptop waar het stuurprogramma van verwijderd werd, ik bezit geen dvd met het programma maar de licentie om te activeren heb ik wel die staat nl.op de laptop daar die voorgeinstalleerd was.Van welke site haal ik best windows 7 af en moet ik om te kunnen activeren dezelfde versie nemen als wat er op stond
 
je dient inderdaad dezelfde versie terug te installeren dan waarvoor de vermelde licentie geschikt is ..
installeer je een andere versie dan zal je de vermelde licentie niet kunnen gebruiken ...
om welke Windows 7 versie gaat het hier !
indien dit dus de starter versie betreft dan kun je deze nergens ophalen ...

** je kan hier op de Microsoft download site dus een Windows 7 iso ophalen nadat je licentie gevalideert werd ...
 
ik had graag w7 opnieuw geinstalleerd op een laptop waar het stuurprogramma van verwijderd werd, ik bezit geen dvd met het programma maar de licentie om te activeren heb ik wel die staat nl.op de laptop daar die voorgeinstalleerd was.Van welke site haal ik best windows 7 af en moet ik om te kunnen activeren dezelfde versie nemen als wat er op stond

Een voorgeïnstalleerde is een OEM versie Bij eerste maal in gebruik nemen altijd eerst een herstelschijfje maken. Dat staat in de handleiding en krijg je ook te lezen op het scherm als je de voor de eerste maal de laptop in gebruik genomen hebt.
 
Ja Ranger die herstelschijf is wel gemaakt maar die kan ik niet meer gebruiken daar de persoon van wie de laptop is windows overschreven heeft met ubuntu en nu toch opnieuw zijn w7 wenst te gebruiken dus heb ik een nieuwe windows 7 nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan