Windows 10 Windows 10 wachtwoord omzeilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende situatie, een vriendin (oudere dame) heeft een nieuwe laptop gekocht bij mediamarkt, de idioten van mediamarkt hebben er een wachtwoord ingezet, namelijk Mediamarkt1@, dit ww klopt blijkbaar niet, wat kan ik doen om dit te omzeilen.(ik heb al tig aantal keren oplossingen zien voorbijkomen op fora,heb er echter verder nooit bij stilgestaan omdat ik persoonlijk geen wachtwoord gebruik om in te loggen in Windows. Nog een detail, deze pipo's van MM hebben zelfs de laadkabel vergeten mee te geven.
Graag advies.
 
Hier een beschrijving waarmee het zeker lukt.
Lijkt moeilijk, maar als je stap voor stap doorloopt lukt het zonder meer.
 

Bijlagen

  • Zo breek je in in Windows 10 zonder wachtwoord Het gebeurt iedereen.pdf
    269.7 KB · Weergaven: 540
@kostenzer dit gegeven werd eerder al vermeld ....zie mijn eerste berichtgeving in dit topic na ..
goed bedoeld van u maar er werd reeds naar verwezen ... en aangezien de TS er verder niet op inging vermoed ik dat dit hem/haar te moeilijk is .
*doch in bericht #14 geeft hij te kennen dat de eigenares er mee terug naar MM gaat .. ze zal van mening zijn dat zij van MM dit maar moeten oplossen , wat in feite ook zo is !
 
Geweldig al die oplossingen vraag me alleen af was het wel een nieuwe laptop is en geen een die retour gezonden is.
Normaal staat er inderdaad een besturing systeem op maar met een ww vreemd.
Zal ook eens kijken of er geen gebruik sporen op zitten van anderen.
Je hoort het geregeld misschien ben ik te kortzichtig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan