geen wachtwoord om in te loggen windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

postb4

Steunend lid
Vip Lid
de Dell laptop van mijn oom kan niet opgestart worden omdat hij zijn wachtwoord van windows 10 niet meer weet, hoe kan ik hier weer in komen ???????
 
Beste LP, ben even bezig geweest met "How to Reset Your Forgotten Password in Windows 10", en kreeg op een keer deze melding: "Voer de code in die we hebben verzonden naar Moderator Notice: emails in berichten vermelden is om problemen vragen en daarmee werd dit email adres ook weer verwijderd ." ik wacht nog steeds op de mail met die code. en ik blijf mij afvragen hoe men kan weten over welke pc het gaat: ik heb nl. 2 identieke laptops waar ik, denk ik, ook dezelfde paswoorden gebruik. '7 Free Windows Password Recovery Tools (November 2017)' gaat mijn petje te boven.
 
je heb 2 systemen die aan elkaar gelijk zijn en daarboven op ook nog eens hetzelfde wachtwoord gebruiken...dit zou geen probleem mogen zijn aangezien elk systeem geregistreerd staat in je account bij Microsoft ....je heb een mail toegezonden gekregen maar je vind deze niet...heb je op beide systemen de mail app in gebruik van Windows 10
 
zie jij in de taakbalk een witte envelop vermeld staan wel dit is de mail app Windows 10
1ac024d7e7-Ashampoo_Snap_2017.11.19_17h03m02s_001_.png
 
log je dan een in op je telenet webmail en kijk dan eens in de spam map ...* de toegezonden code is onderwijl nu wel verlopen vermoed ik zo ..
bijgevolg dien jij deze opnieuw aan te vragen ..

lees ook dit eens door :
het komt er dus op neer dat jij de mail niet terug vind met de toegangscode die je dient in te geven om te bevestigen dat jij het dus bent die het wachtwoord online wilt veranderen ... heb jij destijds dan ook een alternatieve email adres ingegeven toen jij je registreerde bij Microsoft ...
als jij inlogt op Microsoft account | Sign In or Create Your Account Today
dan zou je ook daar elk gekoppeld systeem moeten vermeld zie en kun je ook vanaf daar je wachtwoord wijzigen ..
klik je nadat je ingelogt bent op de site van je Microsoft -account op de vermelding " je gegevens " dan zie je daar dus de mogelijkheid om een alternatief email adres in te geven of een telefoon nummer ..geef jij hier dan je telenet email adres op dan krijg je via je telenet email adres de code toegezonden ...geef je een telefoon nummer ( gsm) dan verkrijg je een via je gsm de code toegestuurd..

mocht dat je nog steeds niet verder helpen dan kun je het volgende nalezen ..Windows Password Recovery - Recover Local Password for Windows 7,8,10 en ben je wellicht al geholpen met de trial versie ...

***ga je het tooltje hier gebruiken dan komt het er op neer dat je het ingestelde pasword op je eigen gebruikers profiel niet verwijderd krijgt met dit tooltje daar het hier om een trial versie gaat ...
Wat dit tooltje dan wel doet is dat deze dus een Tweede Administrator te voorschijn haalt waarop dus géén wachtwoord ingesteld is ..men dient dan via deze nieuwe administrator aan te melden om dan vervolgens via het gebruikers account in het oude configuratiescherm je eerdere administrator account (beveiligd met wachtwoord) te voorschijn te haalt en waarvan je dan het wachtwoord gaat verwijderen ..of vervangen door een andere in te stellen .
 
ben benieuwd ...het tooltje heb ik hier eerder ook dienen te gebruiken op een binnen gebrachte laptop wel te verstaan dat ik hier de pro versie gebruikt heb en niet de trial versie ..
 
Beste Qtex, ik heb dat allemaal uitgeprobeerd, ook je optie in die andere mail. ik ben nu zo ver dat microsoft vraagt een nieuw wachtwoord in te stellen. maar hoe weet die over welke pc het gaat? straks lig ik er met deze ook uit. wat betreft 'windows password recovery': heb gedaan wat gevraagd wordt (denk ik toch). 2017-11-20_163221.jpg. en dit staat dan op die cd gebrand: 2017-11-20_165719.jpg. en dan weet ik het niet meer. ik denk dat ik best iemand langs laat komen die er meer verstand van heeft dan ik. toch heel erg bedankt voor de tijd datje hierin gestoken hebt.
jeff vaneerdewgh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan