Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie nergens een ledje branden of flikkeren. Mijn scherm zegt "deze pc opnieuw instellen 40%" en daarboven een ronddraaiende cirkel.
is het een laptop dan dien je links vooraan te kijken ..betreft het een desktop dan zou je waarschijnlijk boven of onder je drive een ledje zien branden afhankelijk van welke case er gebruikt werd kan dit maar een spelde kopje groot zijn ...zo was het hier haast onmogelijk om een schijfbewerking vast te stellen dit werd hier opgelost door het gaatje (niet groter dan een speld) groter te maken en er een doorschijnend buisje voor te zetten dat iets uitsteekt .
ik raad het je af om deze bewerking stop te zetten ...echter jij beslist wat er gebeurd ..
je heb immers een installatie media achter de hand om er van op te starten ...het is ook niet de eerste keer dat jij een herinstallatie dient te doen ..
ook ik heb hier eens een Toshiba binnen gekregen waarop dus een Windows 10 moest komen (het lukte de gebruiker zelf niet ) ...
wel deze heeft hier 24 uren aangestaan voordat deze klaar was ...nadat deze ermee klaar was heb ik deze dan maar eens vernieuwd om zodoende ook na te gaan of dit voor hem later een probleem kon geven ... wel het vernieuwen ging hier dan uitzonderlijk snel in vergelijking met de upgrade die ik eerder moest doen om er een Windows 10 op te krijgen ... wat ik je wil meedelen is dus dat jij en enkel jij beslist of je hier de tijd wilt aan besteden ..dit kan ik niet voor u beslissen !
ja dat zou ik doen .. sluit in elk geval de adapter aan zodat hij zeker niet kan uitvallen ..
TPM is dus een endpoint securitychip op je moederbord ...je behoud best deze instelling !
Wat is TPM?
ik kon nergens uitmaken wat de F12 toets inhield ..maar fijn dat het verholpen is door effe deze F12 toets in te drukken ...
kan echter wel zijn dat er bij de eerst volgende opstart de verwerking gebeurd betreffende het indrukken van de F10 toets .. denk nu aan een schijf controle !!.