Windows 10 wijziging van mappictogram is niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Als ik van een standaard map het pictogram wijzig uit de verzameling van pictogrammen in Win 10 (is dat Classic Shell?) dan blijft na Eigenschappen - Aanpassen - OK en Toepassen toch weer het standaard pictogram terukomen. Als ik die map dan open dan zie ik het nieuw gekozen pictogram wel in adresbalk staan...!
1631743018773.png
1631743034702.png
 
Het hele Windows gebeuren is vreemd en onlogisch.

Nadat ik die vervelende Edge 20 keer verwijderd heb en nog nooit gebruikt, stond hij gisteren toch weer in de lijst met geïnstalleerde programma's. Èn een pictogram op het Bureaublad. Èn vastgepind aan de Taakbalk!

Van die dingen...
Ja, daar ben ik een tijd geleden ook mee begonnen maar dat is inderdaad onbegonnen werk.
 
Monsieur DDragon80,

Neemt u mijn opmerkingen alstublieft voor kennisgeving aan.

U heeft er geen last van, ik wel, dus waarom zou ik hier nog over doorgaan? Wat lost het op?

Het topic gaat er ook niet over.
 
U geeft zelf volgende melding, waar ik wel meer over wil weten;

Bij mij telt maar één ding met betrekking tot Edge: de opdringerigheid.

Ik vraag welke opdringerigheid? En blijkbaar kunt u daar niets zinnig over vertellen? Dus ik mag weeral concluderen bij u, dat het totaal niet gaat over technische feiten. Maar eerder puur principieel op te vatten is. Uw afgunst tov een bepaald product. En dan maar wat zever de wereld insturen die kant noch wal raakt. Dus ja, ik ga daar zeker over door!
En als het topic daar niet over gaat? Waarom haalt u dan zelf die onzin boven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan