Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraag , hoe kan ik wifi op mijn pc krijgen zonder een kaartje te moeten installeren , bv op usb aansluiting , is dit mogelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet dan wel een toegangelijk access point in de buurt hebben.
Je bedoeld misschien een vervanger zoals een kaartje zoals in de GSM maar dan op usb ?
Dit laatste is mogelijk met een USB modem.
Veel internet providers bieden zo'n pakket aan. Voor Nederland hier een voorbeeld Draadloos internet voor laptop - Vergelijk mobiel internet laptop
Voor Canada heb ik geen idee ?
 
Laatst bewerkt:
Je moet dan wel een toegangelijk access point in de buurt hebben.
Je bedoeld misschien een vervanger zoals een kaartje zoals in de GSM maar dan op usb ?
Dit laatste is mogelijk met een USB modem.
Veel internet providers bieden zo'n pakket aan. Voor Nederland hier een voorbeeld Draadloos internet voor laptop - Vergelijk mobiel internet laptop
Voor Canada heb ik geen idee ?

nee , ik zoek iets waar ik op eender welk netwerk van wifi kan gaan zonder de gsm moeten te gebruiken , nu moet ik de gsm in een usb poort steken en de gsm zelf op usb tethering, en dis is iets dat ik nu niet wil want ik soms internet in een bepaald benzine station en daar er geen wifi op deze pc zit moet ik iets vinden dat ik dus wel internet kan hebben zonder mijn gsm , die usb stick lijkt voor mij de beste oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan