what's app

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ,

Ben van plan om een Motorola gsm te kopen, weet iemand hoe ik mijn what's app connecties kan overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe gsm.

thanks
 
Ten eerste een Motorola Smartphone is een goede keuze, ten tweede, wat bedoel je juist? Als je je gesprekken bedoelt die worden in u account opgeslagen en kunnen als je inlogt via wifi terug halen. Als je je contactpersonen bedoelt hangt dit heel erg af van hoe die opgeslagen zijn. Als deze opgeslagen zijn in je Google account is het heel erg simpel. Je logt in op je nieuwe toestel met je Google account en je hebt automatisch al je contactpersonen terug. Whatsapp werkt met de personen die in je contactlijst staat, dus in Whatsapp zelf staan GEEN contactpersonen zelf.
 
hoi thanks voor de uitleg en dat Motorola een goed keuze is vond ik ook
ik heb een gmail account als het dat is wat je bedoelt, ik heb ook eens een account aangemaakt voor mijn muziek van youtube online te zetten is het dit?
En wil je even uitleggen hoe ik mijn gesprekken juist kan terug te zien kan krijgen alvast bedankt cve
 
Via volgende link Account settings: Your browser is not supported. en daar dan inloggen met je google account kan je nagaan of je telefoonnummers er op opgeslagen zijn voor je veranderd. Je kan dit doen met je Smartphone en je kan dit doen met een Windows PC, echter dan krijg je een beveilingswaarscuwing op je Smartphone dat er via een ander apparaat ingelogt is op je account en daar ga je dan op ja klikken omdat het jij is. Dat MOET je doen. Want dit is een beveiligings waarschuwing, sla ze niet in de wind. Doe je het met je Smartphone krijg je dit denk ik niet, omdat je Smartphone gelinkt is met dit account. maar zeker ben ik dit niet. Ik log in met mijn pc omdat ik dit handiger vind.
 
Als je je nieuwe telefoon dan in dienst neemt en je download opnieuw Whatsapp op dit nieuwe toestel en daar ga je dan je GSM nummer moeten ingeven om aan te geven dat jij het bent. Daarna ga je in Whatsapp de mogelijkheid krijgen om je gesprekken terug te halen. Zorg ervoor als je dit doet dat je met wifi verbonden bent. Ik heb zelf nare ervaring met niet verbonden zijn met wifi op dat moment. Dit verliep niet vlekkeloos en had niet al mijn gesprekken helemaal en sommige helemaal niet. Vandaar dat ik dit erbij zeg. Maar dit hoeft helemaal niet zo te gaan op mobiele data. Als je een goede verbinding hebt zal dit totaal geen probleem zijn, maar toch is een wifi verbinding stabieler en de kans op vlekkeloos slagen beter.
 
hoi cve
heb ingelogd op de site, mijn gsm nummer ingegeven, de code die ik kreeg op mijn smartphone ingetikt en dan zei men nog dat er verdachte activiteiten werden gezien, ik heb deze mededeling nogal gehad en moest dan mijn wachtwoord veranderen, zoals ik nu ook gedaan heb, ik heb wel niets gevonden waar de what'app gesprekken staan, maar staan die niet in gmail?
Als ik een ander smart heb zal ik uw tip opvolgen en zien als ik mijn contacten terug krijg, want mijn telefooncontacten brengt hij gewoon vanuit gmail terug naar de smart van de bewaarde whats app vind ik niets misschien staat dit ook ergens in gmail?
alvast bedantk
ik hoor nog wel iets
goede zondag
ed
 
Beste,
Je moet niet je GSM nummer ingeven, je moet inloggen met je Gmail account en je daarbij gekoppelde wachtwoord. Daar ga je dan zoeken in de volgens mij nogal verwarrend uitziende site "contactpersonen", daar zie je dan aan de rechterkant " contactpersonen beheren" staan, klik daarop en dan zie je al je contactpersonen staan. Doe dit nu voor je een nieuwe GSM hebt, nu kan je je gsm nummers nog erin zetten. nu je nog met dit toestel aan het werk bent. Anders lukt dit ook nog wel, maar dan heeft hij ook u nieuw toestel al gevonden en is dit iets ingewikkelder om dit te doen. Dus stap voor stap is het beste.
 
bij mijn versie staat er aan de linker kant gmail in het rood en als ik daar op klik dan zie ik al mijn contactpersonen, zouden die niet automatisch worden overgezet als je je gmail account opent?
Al gevonden waar de what's app gesprekken staan
alvast bedankt cve, wordt vervolgd
ed
 
Ik heb het gevoel dat hier consequent wordt voorbij gegaan aan hoe android werkt.
Wat CVE zegt klopt allemaal, behalve dan dat hij nog niet heeft mee gemaakt dat Gmail soms in het rood wordt weergegeven.
Vraagsteller realiseert zich niet dat Android alleen werkt met een google account.
Dus je kiest het land en de taal en logt in met je account.
Dat is je gmail naam (mag zonder @ Gmail en ook zonder eventuele puntjes (dus Wis.per.bird is het zelfde als Wisperbird)) en je wachtwoord.
Als je slim bent zet je wel TwoStep aan.
Zodra je bent ingelogd staan al je contacten in jouw smartphone.
Of jij ook telefoonnummers hebt opgeslagen, hangt af van het al of niet combineren.
Dus je hoeft niets met gmail te doen om je contacten binnen te halen.
Wanneer je aanmeld bij Whats-App vraagt Whats-App of je alles wilt terug zetten.
@CVE,
Dat bij gebruik WiFi je minder problemen hebt ligt aan Whats-App.
Tenminste ik kreeg bericht, van Whats-App, dat het komt omdat mijn Android geroot is.
 
Als je slim bent zet je wel TwoStep aan waar kan ik dit terugvinden
en weet jij waar de gesprekken van what's app worden opgeslagen in gmail
alvast bedankt

ed
 
Als je slim bent zet je wel TwoStep aan waar kan ik dit terugvinden
en weet jij waar de gesprekken van what's app worden opgeslagen in gmail
alvast bedankt

ed
Die gesprekken worden niet in je account van Gmail opgeslagen beste, maar in Whatsapp zelf. Als je je Whatsapp terug installeert ga je die mogelijkheid krijgen om je gesprekken terug te halen uit een backup die automatisch gaat.
 
@CVE,
Dat bij gebruik WiFi je minder problemen hebt ligt aan Whats-App.
Tenminste ik kreeg bericht, van Whats-App, dat het komt omdat mijn Android geroot is.
Ha, mijn toestel heeft ook root rechten, zal misschien ook wel daaraan gelegen hebben, maar een bericht heb ik wel niet gekregen. Alvast bedankt om dit dan voor mij dan te verduidelijken. Ja alles heeft zijn voor en nadelen.
 
Wat CVE zegt klopt allemaal, behalve dan dat hij nog niet heeft mee gemaakt dat Gmail soms in het rood wordt weergegeven.
Nee inderdaad, nog nooit meegemaakt dat Gmail bij mij in het rood werd weergegeven en dit met ondertussen 5 toestellen niet.
 
@Wisperbird, heb je een idee waarom Gmail soms in het rood word weergegeven? Heeft het te maken met verkeerd inloggen? Wat mij niet lijkt te kloppen, want anders kom je niet in je dashboard. Of heeft het te maken met beveiliging dat je op je gsm nog een sleutelgat hebt dat je nog moet bevestigen dat het wel jij bent die ingelogd hebt met een nog niet gekend toestel? Andere redenen kan ik mij helaas niet meteen bedenken waarom Gmail plots in het rood zou kunnen weergegeven worden of het waarom? Dat wil ik nu wel eens weten. Ik weet zeker niet alles en leer heel graag bij.
 
lees hier eens waarom dat er soms een rood slotje of een rood vraagteken vermeld word .. het heeft niets met het verkeerd inloggen te maken maar eerder wel met de toegezonden mails zonder encryptie .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan