Internet Algemeen wetransfer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een bericht ontvang via wetransfer krijg ik steeds het bericht: de gecomprimeerde (gezipte) map is ongeldig. Het lukt mij niet om dit probleem op te lossen. Ik heb al WINWAR en Winzip gedownload, zonder resultaat.
Kan iemand mij helpen??
 
als je eigenschappen doet van het bestand (dus rechtsklikken en dat eigenschappen ) welk bestand type zegt hij normaal daar is wetransfer max 2GB normaal zou het daar niet mogen aan liggen
 
Een bestand dat slechts gedeeltelijk is doorgekomen vb. doordat het de limiet van WeTransfer overschrijdt zou je zelfs niet kunnen openen. En WeTransfer zal ook bij versturen kijken hoe groot een bestand is en weigeren als het te groot is. Dat kan dus helemaal niet.

Wat wel kan voorvallen is dat er een 'beschadiging' is van het bestand en dat leidt tot (soms minieme) verschillen in de bestandsgrootte tussen verzender en ontvanger en dat is wat ik TS wil laten checken met opmerking in #2.

We zullen moeten wachten op reactie.
 
Ik gebruik al lang Wetransfer, zonder problemen, tot voor een paar maanden. Het lukt mij niet meer om de bestanden te downloaden op mijn vaste PC. Op een oude laptop lukt dit nog wel. De bestanden zijn kleiner dan 2 MB. Ik heb vandaag eens foto's verstuurd naar mijn PC vanop de laptop van mijn echtgenote. Het lukt niet. Er stond vroeger geen zipprogramma op mijn PC. Nu heb ik er verschillende gedownload en hiermee geprobeerd. Zonder resultaat.....????
 
Ik gebruik al lang Wetransfer, zonder problemen, tot voor een paar maanden. Het lukt mij niet meer om de bestanden te downloaden op mijn vaste PC. Op een oude laptop lukt dit nog wel. De bestanden zijn kleiner dan 2 MB. Ik heb vandaag eens foto's verstuurd naar mijn PC vanop de laptop van mijn echtgenote. Het lukt niet. Er stond vroeger geen zipprogramma op mijn PC. Nu heb ik er verschillende gedownload en hiermee geprobeerd. Zonder resultaat.....????
Waarom wilt u, als u vroeger die bestanden kon openen zonder zip of rar programma, deze nu wel openen met een rar of zip programma?
 
je kan het ook zonder programma open door rechts te klikken en dan openen met Windows verkenner en bestanden kunt je ook delen via google drive ,OneDrive of dropbox wat je kan proberen is als het bestand zept op de ene pc en dan met een usb stik het op de andere pc zet en het probeert te openen met rar bestand kan je op 3 manieren zippen ik gebruik meestal nr3 maar probeert ook eens nr 2 soms is het hoe het gezept is en krijg ik ook een fout melding bij nr3 en bij nr 2 niet het is niet gezet dat dit de oplossing is

Schermafbeelding 2021-06-07 101842.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan