Welke gsm (smartphone) gebruik je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Welke gsm (smartphone) gebruik je ?
Staat deze er niet bij laat het onze weten.
 
Een Samsung Note8 en een Nokia TA-1033.
Mijn partner blijft bij iPhone omdat de rest van haar familie daar ook bij zit.
We hebben ook nog een oude Samsung S4-mini, die het nog steeds doet.
 
geri;n237035 zei:
@CVE: dank voor je bericht. Ik vreesde hier versleten te worden als een achterlijke zak, maar uw reactie doet me goed. A propos, mijn Palm Vx heeft wel een touchscreen zij het met stift. De graffiti mogelijkheid vind ik een fantastisch ding. Ik loop ook niet mee met de consumptiemaatschappij. Met Black Friday heb ik me afgevraagd : wat heb je nodig? Ik kon niets bedenken en daarmee was de kous af. Nutteloze dingen kopen is altijd duurkoop. En wat ik vooral zalig vind is rustig te kunnen leven zonder continu uit te zien naar dingen kopen. Men praat ons behoeftes aan en daar doe ik niet aan mee. Zalig. De fameuze koopziekte. Ik heb alle comfort en voor de rest geen gedoe. Mijn Palm Vx is dichtgekleefd. Batterij doet het nog altijd maar zal ooit moeten vervangen worden. Ik ga proberen om met een Stanleymesje de lijm door te snijden. Heeft u een beter idee?

Met wat heb je je Palm Vx dicht gekleefd? Indien een harde lijmsoort zoals secondelijm zal heel erg moeilijk zijn om open te krijgen, ook met een stanleymesje niet. Als dat met een zachte lijm is zoals een silicone lijm heb je meer kans op slagen. MIjn kids wilden al geruime tijd Fortnite kunnen spelen, maar hier was geen enkel toestel sterk genoeg om deze zware game aan te kunnen en met black friday hebben we wel een heel erg mooie deal kunnen sluiten bij bol.com. We hebben een Xbox One S met Fortnite en nog 2 extra's erbij voor 189€. Je kon ze elders kopen met fortnite zonder die 2 extra's voor 199€ of aan de gewone prijs van 349€. DUs ik ben er vrij van overtuigd dat we een heel goede black friday deal hebben kunnen slaan met deze Xbox voor de kids. Mijn tweede zoon had ook nog een Smartphone nodig en we hebben ook op Black friday bij de Hubo een Nokia 1 gekocht voor 40€ (normale prijs is 89€) en je kreeg er nog een kortingsbon bij van 15€ voor de volgende aankoop. Dus een klusje doe je ook altijd wel eens, dat komt ook wel altijd van pas. Je kon dus echt wel zaakjes doen als je inderdaad iets van doen hebt. Maar nu hebben we terug alles wat we nodig hebben. Zodus we kunnen weer weg. Mijn vrouw haar Smartphone is op zijn laatste beentjes aan het lopen, dus die zal binnenkort wel aan vervanging toe zijn, misschien wel in de wintersolden wel eens kijken wat we kunnen krijgen voor een prijsje. Onze TV loopt ook op zijn laatste benen, nu ja is niet abnormaal ook, het is nog ene met een beeldbuis. Ja zo ene die weegt gelijk lood en dik een halve meter dik is.
 
  • Leuk
Waarderingen: geri
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan