Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Sinds deze nacht komt er bij het opstarten van elke game die ik wil spelen een roze tekst en het cijfer 0 ernaast

Zou er iemand soms weten wat dit juist betekent?
Vind dit nogal irritant

Heb even een printscreen genomen
Het groene getal is mijn FPS teller van nvidia (die ik nochtans heb uitgeschakeld :s)
Maar die roze tekst LIM:0 heb ik nog nooit tegengekomen in al die jaren

Alvast bedankt

https://www.mupload.nl/img/ceefbx2qi6v.jpg
 
Nooit gezien, omdat dit alleen bij games gebeurd en juist bij alle games zit ik te denken dat deze melding van de videokaart komt.

Installeer deze daarom eens opnieuw. Verwijder alle software dat bij de videokaart hoort en ook de drivers en installeer hem opnieuw. Misschien is daarna het probleem opgelost. Mogelijk is er ook nog een driver update beschikbaar.

Het lijkt er op dat het iets met de temperatuur instelling binnen de software van in dit geval dus de videokaart te maken heeft. Er staat iets van Lim 0 graden en Lim 60 graden. Mogelijk is dit een instelling in de software van de kaart. Kijk ook eens of je daar iets kunt instellen of veranderen.
 
Ik heb het precies gevonden

Blijkbaar ligt het aan een instelling in MSI Afterburner voor de power limit te zien van de grafische kaart, heeft iets te maken met overclockgedeelte of zo.
Die groene 60 was de FPS van het ingame menu die ik laat activeren om wat in de gaten te hebben hoeveel fps ik draai in games

Mvg
 
Fijn dat dit is opgelost en hoop dat ik een stapje in de goede richting had gegeven.

Ik zet hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan