Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft er iemand een oplossing voor mijn volgend probleem?
Deze werkmap is een voorbeeld, mijn vrouw zou in ieder veld (adres, afstand )willen selecteren.
Heeft er iemand een oplossing voor mijn volgend probleem?
Deze werkmap is een voorbeeld, mijn vrouw zou in ieder veld (adres, afstand )willen selecteren.
Excel heeft geen velden maar cellen. Om een cel te selecteren moet men op die cel klikken. Maar dat zal waarschijnlijk niet zijn wat u met uw vraag bedoelde. Zonder uitleg over hetgeen u werkelijk bedoelt zal er op uw vraag geen antwoord mogelijk zijn.
Even iets verduidelijken, in de werkmap vb oktober) zou mijn vrouw vb in cellen C4 tot C34, op een pijltje kunnen klikken en dan uit een lijst een bepaald adres te kunnen selecteren,dito voor velden D, F & H.
Even iets verduidelijken, in de werkmap vb oktober) zou mijn vrouw vb in cellen C4 tot C34, op een pijltje kunnen klikken en dan uit een lijst een bepaald adres te kunnen selecteren,dito voor velden D, F & H.
Dan moet je ergens een database maken met per kolom alle nodige gegevens en dan een formulier aanmaken en daarin met een keuzelijst (formulier besturingselement) werken.
Als je dat zo voor elke dag moet gaan doen... in elke cel een keuzelijst aanmaken
Neen, ik zal het wel sluiten, ben kort bij de oplossing. Tijd is iets wat op dit moment ontbreekt. Heb een nieuw handboek aangeschaft, de oplossing zou er in staan. Toch bedankt voor de moeite, acces is geen oplossing, gegevens moeten in exell door gestuurd worden.
dan horen we wel hoe het voor jou de beste oplossing is geworden. de tip van yveske om het databaseje in excel te importeren lijkt me toch wel de juiste, dan is je bestand om te versturen nog steeds een excel.
dan horen we wel hoe het voor jou de beste oplossing is geworden. de tip van yveske om het databaseje in excel te importeren lijkt me toch wel de juiste, dan is je bestand om te versturen nog steeds een excel.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.