Status
Niet open voor verdere reacties.
Vernee Apollo Light.


Inleiding.

Bron: redbestbuy

De Vernee Apollo Light beschikt over de Mediatek Helio X20 processor met 10 kernen . Hieronder wat meer uitgebreide informatie die ik rechtstreeks van hun site heb gehaald. Vandaar de vermelding van de bron.

MediaTek Helio X20 heeft 10 kernen: 4 xCortex-A53 aan 1.5GHz, 4x Cortex-A53 aan 2.0GHz en tot slot 2x Cortex-A73 aan 2,3GHz. Deze processor heeft een tri-cluster configuratie, wat betekent de 4 kernen Cortex-A53 aan 1,5GHz worden gebruikt voor bewerkingen die niet veel kracht nodig hebben. De 4 andere Cortex-A53 kernen aan 2.0GHz worden gebruikt voor middelkrachtige bewerkingen en de 2 Cortex A-73 kernen voor de meest veeleisende bewerkingen. Hieruit volgt dat de vorige processorkernen zowel hoger als lager vermogen moeten hebben, en dus verschillend frequenties moeten hebben.

Even belangrijk zijn de maximale RAM-frequenties. In de Helio P10 hebben 1x933MHz. In de X10 en de X20 2x993 MHz. Dit wil zeggen dat X- serie gegevens sneller kan uitwisselen met het RAM geheugen(14,9GB/sec in plaats van 7,4GB/sec). Alle drie de processoren zijn compatible met LPDDR3-RAM van maximaal 4GB.
Tot zover een vrij gedetaileerde uitleg over de Mediatex super processor en de 4GB RAM dat in deze Vernee Apollo Light steekt. Wat dus ver van een LIGHT phone is.
Een geïntegreerd deel van de processors zijn de modems zijn voor draadloze communicatie. Helio P10 X20 hebben Categorie 6 LTE, dat is de maximale snelheid van 300/50 Mb/s. LTE staat voor Long Term Evolution en is de drijven de kracht achter 4G

Verder is de Vernee Apollo Light voorzien van USB type C voorzien dat ook nog eens LOSSLESS musiek spelen ondersteunt. LOSSLESS is een compressie van u muziekbestand net als MP3 maar dan zonder kwaliteits verlies. Als je dus over een hoofdtelefoon beschikt met een USB 3 conector ondersteunt deze LOSSLESS en ervaar je in vergelijking met MP3 een kwaliteits niveau gelijk aan HIFI geluid.
Verder bied deze USB 3 connector ook nog eens snelladen. Met het Pump Express 3.0 is je batterij van 0 tot 50% geladen is amper 30minuten.

Wat mogen we nog allemaal verwachten van dit toptoestel?

Scherm.

De vernee Apollo Light komt met een 5,5” groot IPS LCD IZGO scherm( IZGO=120herts scherm, terwijl een normaal scherm op 60 herts strand.)(de letters IZGO staan voor indium gallium zinc oxide) in een resolutie van 1920x1080 pixels wat daarmee een Full HD scherm is, maar doordat het een Phablet grootte heeft valt het aantal PPI wat lager uit en strand op aardige 400PPI. Wat het voor de pixelzoekers erg lastig zoeken zal zijn. Ook dankzij het IZGO scherm dat voor heel aangename scherpe beelden zorgt. Het scherm heeft ook 2.5D gebogen scherm.
Verder heeft is dit toestel voorzien van Corning Gorilla Glass 3 dat het grote scherm moet bescermen tegen krassen en vuil.

Camera’s.

De Vernee Apollo Light is net als alle andere smartphones voorzien van 2 camera’s.

Aan de achterzijde komt een camera van Samsung S5k3P3 lens met een resolutie van 16MP met een f/2.0 met een dual ISP technologie. Hij heeft een Dual LED flits in dual tonen en krijgt ook RGBW.
Voor de autofocus krijgt de Vernee Apollo light PDAF mee aan boord waardoor dat de autofocus tot wel 7x sneller is geworden.

Vooraan komt de Vernee Apollo Light met een camera van Samsung S5K5E8 lens met een resolutie van 5MP camera zonder meer specificaties.

Chipset.

De Vernee Apollo Light komt met een Mediatek MTK6797 Helio X20 processor met maarliefst 10 kernen. Geklokt op 4x 1.5GHz Cortex A-53 & 4 x2.0GHz Cortex A-53 & 2x 2.3GHz Cortex A-73. Met een Mali T880. Dit alles word ondersteunt met maar liefst 4GB RAM en krijgt 32GB intern geheugen mee aan boord dat door middel van een micro SD kaartje uit te breiden valt tot maar liefst 128GB.
Uit de doos draait hij meteen op de nieuwste Android 6.0 in een nagenoeg kale versie.

Batterij.

De vernee Apollo Light komt met een 3180mAh sterke Li-Po batterij dat snelladen ondersteunt.
Specificaties.

Vernee Apollo Lite 4G Phablet-227.99 Online Shopping| GearBest.com
 
Laatst bewerkt:
Toevoegingen gedaan in camera gedeelte. Weet nu ook welke lens er gebruikt word in de frontcamera + enkele schoonheidsfoutjes opgelost.
 
Je voelt dat de officiële release dichterbij komt. Er word van alles vrij gegeven over deze telefoon. Gisteren heb ik de officiële antutu test van de Apollo Light ontdekt, vandaag heb ik een test filmpje ontdekt dat ik jullie natuurlijk ga meedelen en enkele foto's.


achohol resistentie test.jpg

alchohol resistentie test.jpg

zachte druk test.jpg

USB C poort test.jpg

knopjes test.jpg

kleine val test.jpg

1M valtest.jpg
 
Hier zijn dan de eerste ECHTE foto's van de Vernee Apollo Light.

13516717_1035692213178950_6406550399557094519_n.jpg

13529101_1035692199845618_8045545426480209246_n.jpg

13516460_1035380393210132_5700179088578621451_n.jpg

13516342_1035692246512280_5661073915344180040_n.jpg

13524364_1035380106543494_4985157160886867756_n.jpg

13465989_1035692229845615_6310820873793244750_n.jpg
 
Hier zie je hoe verschillend de Vernee Apollo Light is met de onlang op de markt gekomen OnePlus 3

 
Het kan volgens hen 4 dagen duren voor ik iets kan zien. Nu heb ik vandaag de mail ontvangen met de code, en ik heb gezocht op alle sites die ze meegeven waar ik kan tracen. De beste vind ik 17 all-in-one package tracing. Die is heel erg duidelijk. Sommige sites vinden mijn pakketje niet, zoals post.nl, die chinese site(onderste in het lijstje) heb ik niet gedaan, weet helemaal niet waar ik mijn code moet gaan plakken. Maar bij de meeste kan ik het pakketje wel vinden. Maar deze vind ik het meest overzichtelijk.

tracking 1.jpg
 
Mijn pakketje is door de douane gesukkeld vandaag en is richting België, of dit nu met het vliegtuig of met de boot is kan ik helaas niet uitmaken. Ik hoop met het vliegtuig.

tracking 2.jpg
 
Tracking 17 ligt (tijdelijk) lam. Dus maar met een andere site ff gecheckt hoe het zit met mijn pakketje. die was in het begin heel erg onduidelijk. maar nu het verder gaat blijkt hij toch duidelijker te zijn als tracking 17. Daar krijg ik zelfs te lezen dat mijn pakketje nog 5 dagen onderweg zal zijn.

tracking 3.jpg
 
Willen jullie ook weten wat er allemaal in zo een Vernee Apollo Light steekt? Bekijk dan deze video.

 
Het traceren via de kanalen dat ik meegekregen had van de site vind ik hoe langer hoe onduidelijker. Ik heb dan maar zelf op ontdekkingstoer gegaan naar iets beters. Ben dan op de site van de post terecht gekomen. Vraag mij wel niet meer hoe, maar ben er terecht gekomen. Compleet in het Nederlands en niet van dat vertaald Nederlands. Mijn Smartphone zit dus nu nog steeds in het buitenland, en niet in België zoals ik reeds dacht.

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het traceren via de kanalen dat ik meegekregen had van de site vind ik hoe langer hoe onduidelijker. Ik heb dan maar zelf op ontdekkingstoer gegaan naar iets beters. Ben dan op de site van de post terecht gekomen. Vraag mij wel niet meer hoe, maar ben er terecht gekomen. Compleet in het Nederlands en niet van dat vertaald Nederlands. Mijn Smartphone zit dus nu nog steeds in het buitenland, en niet in België zoals ik reeds dacht.

Bekijk bijlage 17392

Op de site staat er dat een Smartphone zo een 3 tal weken weg zit na betaling. De betaling is gebeurt 9 augustus, dus zou mijn Smartphone uiterlijk hier tegen eind deze maand hier moeten geraken, als hij binnen deze normale 3 weken valt. Dus is hij nog niet te laat. Maar het lijkt wel langer onderweg te zijn dan ik denk. Maar 3 weken is 21 dagen bij tellen bij 9 augustus is 30 augustus.
 
Laatst bewerkt:
Vernee Apollo Lite krijgt de update naar Android Nougat (7) in December.

Screenshot_20160927-121604.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan