Opgelost Verdachte downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn smartphone Motorola G7 black power ontvang ik sinds gisteren downloads die ik niet kan thuis brengen.

Ik maak mij hier ongerust over en zou graag willen weten wat deze downloads betekenen, daarom doe ik een printscreen hierbij waar deze downloads in mijn downloadmap te zien zijn. Ik hoor het nog graag.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
 
Printscreen
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200301-102553.png
    Screenshot_20200301-102553.png
    183.2 KB · Weergaven: 120
Gebruik je google chrome dan is mijn mening dat het update zijn.
 
Dank je wel voor jouw snelle reactie. Je hebt mijn ongerustheid al grotendeels weggenomen. Ik gebruik wel allerlei Google apps, maar kan niet goed vaststellen, of ik ook Google Chrome gebruik. Hoe kan ik dat zien ? Ik hoor het nog graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik inderdaad Google Chrome gebruik, In ieder geval... nog hartelijk dank voor jouw reacties. Vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Aan de shortcut voor huisartsenpraktijk rechts boven zie je duidelijk dat je Chrome gebruikt (zoals elke Android overigens)
 
Helaas...Engels is voor mij wél een probleem, maar ik zal een vertaal app gebruiken Philip. Dankjewel,
groet,
Cor
 
Helaas...Engels is voor mij wél een probleem, maar ik zal een vertaal app gebruiken Philip. Dankjewel,
groet,
Cor
OK... als je vertaling wenst doe ik dat ook graag wel even voor jou : laat je maar horen, maar je zal snel de algemene trend snappen : negeren tenzij het je toestel onnoemelijk traag maakt en maar blijft voortduren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan