Van Windows 7 naar 10.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Een vriendin van mijn vrouw heeft nog altijd Windows 7. Het gaat om een laptop I3.
Ze vroeg mij of ze nog altijd kan overstappen naar Win10. Ik beloofde haar te zien hoe dit kon. Volgens mij wel.
Kan ik met Windows MediaCreationTool de klus nog klaren?
Ze gebruikt Live mail. Hoe kan ik haar mail terug instellen? (Waar staan haar contacten en mails opgeslagen)
 
ja dat kan nog steeds ...
zij dient gewoon het media creation tool op haar bureaublad te zetten en deze van daar uit opstarten …
zij dient dan te kiezen om deze pc bij te werken en vervolgens haalt het media creation tool de "download" op ..
deze word dan nog eens gecontroleerd als ook het systeem zelf en indien beiden goed bevonden worden zal de Windows 7 bijgewerkt worden naar de Windows 10...
*heb dit hier van de week nog toegepast op een Lenova ….. echter wel geef ik eerder de voor keur aan een verse installatie opgestart vanaf een dvd of usb stick
***indien zij zou kiezen voor een verse installatie dient ze de Windows 7 licentie te gebruiken ..
 
Qtex;n233649 zei:
je zei na volgend weekend hiermee bedoel je dan wellicht het aanstaande weekend van 18/19 augustus ..

Inderdaad. Zijn pas thuis van zondagavond en morgenavond terug weg tot zondagavond. Wifi op camping is onvoldoende om ook maar iets treffelijks te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan