Varia usenet download mislukt

Luc BOSSU

Steunend lid
Vip Lid
Recent stel ik vast dat het downloaden, via Spotnet, van bv. Yellowstone en Landman wel opstart, maar na enkele seconden de status "mislukt" krijgt. Weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn en, belangrijker, hoe het verholpen kan worden ?

Je bericht bevat sumiere informatie waar je weinig mee kan!

1) welke spotnet versie?
2) zit je achter een vpn?
3) via welke provider / payserver log je in?
4) haal je bestanden binnen via SABnzbd?

SpotNet download mislukt
Dit kan gebeuren door diverse oorzaken.

Download heeft last van usenet DMCA. Waarschijnlijk werkt de download wel via een andere Usenet provider.

Je SpotNet classic is niet up to date. Nieuwere versies van SpotNet hebben nieuwe download technieken waardoor het probleem mogelijk wordt opgelost.

Download het NZB bestand van SpotNet of SpotWeb importeer deze in een ander programma zoals SABNzbd of NZBGet.

Ik gebruikt geen nzb meer is yellowstone landman is ook heelvlot the vinden via de the piratebay.
Eigenlijk zijn alle recente series en films daar te vinden.
Ik hen vroeger kort spotnet gebruikt. Maar die haalt dacht ik elke header
Binnen e’n bewaard die lokaal.
Ik gebruik de online versie nzbstars. weet niet on nzbserver nog dit vervelend probleem heeft dat ze u een bepaalde van willen opdringen.
via de 2 nzb sites word alles zeker bij nzbstars geladen in mijn graait.
Waarom gaan betalen als het via the piratebay ook vlot download.

Ik gebruik de online versie nzbstars. weet niet on nzbserver nog dit vervelend probleem heeft dat ze u een bepaalde van willen opdringen.
via de 2 nzb sites word alles zeker bij nzbstars geladen in mijn graait.
Waarom gaan betalen als het via the piratebay ook vlot download.
Nu al 3x gelezen en ik kan nog steeds kop noch staart krijgen aan wat je hier wil gezegd hebben.
Zijn er een paar woorden in je klavier blijven steken misschien ? Dit is alleszins onbegrijpelijk zo ...

Ik heb van alles geprobeerd dat hier gesuggereerd wordt, zowel andere versies van Spotnet, NZB-downloaders, ... niets lukte : downloaden stopte na enkele seconden, XSNews werd geweigerd, verbinding maken met xsnews niet mogelijk, xsnews voor 10 min geweigerd, ...
Tot vandaag de post opnieuw verschenen in het overzicht en het downloaden vlekkeloos verliep. Ik denk dus dat er ergens een verschilletje zat in de eerdere posts. Wat mij betreft mag dit item afgesloten worden.

Terug
Bovenaan