Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hey,

Hebben jullie de laatste tijd ook altijd bij elke download die vraag voor een paswoord, en als je op de "click here for paswoord" klikt moet je zo een hele resem reclame sites doorlopen om je mailbox vol te stampen met bull shit!
hoe kan ik dit vermijden??

thx
 
dan dien je daar niet op in te gaan ...
dit is zo aangemaakt door de uploader van die posting , met de bedoeling om er geld aan te verdienen ...
wat jij in dergelijk geval kunt doen is om op zoek te gaan naar een andere posting van het gene je zocht ...
tevens kun je er een melding neer zetten , als waarschuwing voor anderen ..

en nee daar heb ik géén last van ..
 
Ik heb al 3 verschillende downloads gedaan en allemaal na extract vragen naar paswoord, ik heb is 1 x alles doorlopen, het enige wat ik eraan overgehouden heb is een volle mailbox maar nooit een paswoord gekregen, pure afzetterij alé als ik het goed begrijp, tot vorig jaar nooit problemen gehad, hoe kan ik die melding bioj die posts zetten trouwens want ik wil wel degelijk andere gebruikers waarschuwen
 
elke keer dat je dan op die mails klikt krijgt de uploader een kleine vergoeding ...
stel nu dat dit 5cent is ? maal 1000 ..telt maar uit

jij gebruikt usenet ?
is dit dan toevallig ook spotnet indien zo kun je met rechts op de naam van deze uploader klikken en een vermelding plaatsen ...of hem zelfs toevoegen aan de zwarte lijst ...
voeg je de spotter toe aan de zwarte lijst krijg je de postings van hem niet meer te zien .
 
Je hebt gewoon foute downloads te pakken.

Soms haal ik ook perongeluk rechtstreeks vanuit de nieuwsgroepen een download op met password.

Meteen weggooien die rommel, nergens op klikken en zeker niet de website bezoeken waar je het password zou kunnen krijgen. Meestal moet je dan dus een emailadres opgeven. Doe dit dus ook NOOIT.

Je komt automatisch op spamlijsten te staan, wist je dat daar handel in is en dat daar zelf geld mee verdient wordt. ( Handel in emailadressen )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan