Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HardwareUpgrade naar wifi 6 of 6e network adaptor card
Zoek naar de hardware ID via apparaatbeheer en Google daarop, weet je welke er nu inzit en zoek je daar een vervanger voor, zijn vaak toch m.2 kaartjes.
B.V.
en voor mijn info ... zou dat ook willen doen met oudere PC.
Hoe zoek je dan een vervanger , m.a.w. welke kenmerken/parameters moeten overeenkomen om compatibiliteit te verkrijgen ?
en voor mijn info ... zou dat ook willen doen met oudere PC.
Hoe zoek je dan een vervanger , m.a.w. welke kenmerken/parameters moeten overeenkomen om compatibiliteit te verkrijgen ?
al es op Acer 'worldwide' gekeken voor een service- & maintenance-guide, kan je zeer veel terugvinden. doe ik ook met mijn HP's, belgische geeft geen enkel S & M-guide , de usa-site wel!
Intel Wi-Fi 6E AX210 no vPro: vergelijk de beste prijzen bij 16 shops, lees echte en onafhankelijke reviews, bekijk de specificaties en handel tweedehands via Vraag & Aanbod. Wacht je op een prijsdaling? Stel dan een prijsalert in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.