Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had en ben nog steeds voor Xubuntu.Omdat XP wegvalt en die pc's wat ouder zijn is Xubuntu lichter als Ubuntu en kan 98% hetzelffde als die Windows.
Gisteren nog een installatie dvd gebrand op die trage snelheid van 4 X. https://sites.google.com/site/computertip/xubuntu is de nieuwste versie,14.04 LTS met 5 j updates.
Zaterdag ga ik een XP veranderen of ernaast.
Geen idee eigenlijk, alles werkt goed. Maar mijn gevoel zegt altijd om de nieuwste versies te gebruiken.
Vreemdgenoeg heb ik dit met Windows 8 dan weer totaal niet, maar ik heb dit wel geprobeerd.
Je hebt nog tot 2017 om te upgraden. Wacht alsjeblieft op z'n minst tot 14.04.1, dan zijn de ergste bugs eruit. Maar ik adviseer je met klem om nu nog niet te upgraden.
Je hebt nog tot 2017 om te upgraden. Wacht alsjeblieft op z'n minst tot 14.04.1, dan zijn de ergste bugs eruit. Maar ik adviseer je met klem om nu nog niet te upgraden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.