Windows 10 update printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg ieder keer als ik updates open een bericht om de Brother printer te updaten , nochtans is mijn printer ook een HP net als de pc , hoe krijg ik dat weg ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    30.2 KB · Weergaven: 122
Had je hiervoor een Brother printer, of heeft er ooit een Brother printer op aangesloten geweest? In ieder geval mag je dit volgens mij gewoon zoeken waar dit staat en verwijderen als je niets vaan Brother hebt.
 
Valt het jullie ook op dat het om een behoorlijke oude driver gaat !!?? van 2009 ... toen Windows 10 nog niet bestond.
Nee niet op gelet moet ik zeggen, maar als TS geen Brother toestellen heeft, waarom wil zijn pc dan een update voor een Brother product uitvoeren? Dat zit mij eigenlijk een beetje dwars. Ik zou in de pc eens gaan zoeken naar Brother en dat allemaal verwijderen, want als hij dit niet heeft, moet dit dan ook niet op zijn computer staan ook denk ik dan.
 
antwoord op # 3 en 4 ; ik keek bij apparaten printers en daar stond die Brother bij , hem verwijderd daar , misschien was het erop gekomen in de pc winkel waar ik de pc overlaatst liet herstellen , nu in orde
 
antwoord op # 3 en 4 ; ik keek bij apparaten printers en daar stond die Brother bij , hem verwijderd daar , misschien was het erop gekomen in de pc winkel waar ik de pc overlaatst liet herstellen , nu in orde
Als hij er bij staat is omdat de pc winkel dan die heeft geïnstalleerd op je pc ik heb nog nooit geweten dat een printer vanzelf daar komt zonder hardware aan te sluiten. maar goed is opgelost nu :)
 
raar ..... die Brother heb ik weggedaan in apparaten en printers , maar in de updates komt hij toch ieder keer terug .........
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    62.5 KB · Weergaven: 112
  • 2.JPG
    2.JPG
    45.3 KB · Weergaven: 111
raar ..... die Brother heb ik weggedaan in apparaten en printers , maar in de updates komt hij toch ieder keer terug .........
zie jij deze printer staan in je C schijf tussen je programma's ergens? Als je Revo uninstaller of een andere uinstaller hebt kan je dit makkelijk via dit soort programma's gaan verwijderen. Die starten de ingebouwde uninstaller van het desbetreffende programma op, daarna kan je via zo een programma ook nog op zoek gaan naar left overs. Je zal van sommige programma's echt versteld staan wat er nog achter blijft op je pc na een uininstall die door de desbetreffende app hun uininstaller zogezegd dit van u pc is verwijderd. Ik verwijder al jaren niets meer via Windows of de gewone uinstaller van het desbetreffende programma of app.
 
antwoord op # 9,10 en 11
met Revo uninstaller vind ik die brother niet terug
mat die driver store Explorer wel en de vraag is na aanvinken van force deletion wat er gebeurt OF ik nog moet doen ?
 

Bijlagen

  • Driver store.JPG
    Driver store.JPG
    110.8 KB · Weergaven: 101
  • Revo Uninstaller.JPG
    Revo Uninstaller.JPG
    119.3 KB · Weergaven: 103
de niet benodigde driver aan gevinkt: ja
' Force Deletion ' aangevinkt: ja
heb je die nodig: NEE => " Delete Driver(s) " = " Verwijder Stuurprogramma " , druk erop .... de andere knopjes verwijderen niet echt veel!
1606138366309.png

laat het ding zijn werk doen, start daarna terug opnieuw op, laat ' DriverStoreExplorer ' opnieuw lopen, die ' Brother-driver ' is normaal gezien verdwenen

DriverStore Explorer Geeft een lijst weer van je driver-opslag in Windows.

Belangrijkste features:
  • Opsomming/lijst van alle pakketten opgeslagen in de huidige driver-opslag.
  • Lijst exporteren als CSV.
  • Een driver-pakket toevoegen aan de driver-opslag (staging)
  • Installeren & toevoegen van een driver-pakket aan de opslag.
  • Een pakket verwijderen. Geforceerd verwijderen wordt ondersteund.
  • Meerdere driver-pakketten verwijderen (batch modus)
  • Volwaardige GUI met ondersteuning voor groeperen/sorteren van iedere kolom.
  • Ondersteunt het herschikken van / selecteren van specifieke kolommen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan